Skocz do zawartości

Raspberry Pi od podstaw - zapowiedź kursu!


Komentator

Pomocna odpowiedź

html_mig_img
Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy czekali na nasz kurs Raspberry Pi! W kwestii tej serii przysyłaliście zdecydowanie najwięcej zapytań. Niezmiernie miło mi więc ogłosić publicznie, że startujemy z kursem Raspberry Pi!Kurs ruszy w drugiej połowie miesiąca. Nie chcę trzymać Was jednak dłużej w niepewności - stąd krótka zapowiedź nowej serii!

UWAGA, to tylko wstęp! Dalsza część artykułu dostępna jest na blogu.

Przeczytaj całość »

Poniżej znajdują się komentarze powiązane z tym wpisem.

Link do komentarza
Share on other sites

Dzień dobry, jestem początkującym elektronikiem, to mój pierwszy post. Na razie przerobiłem podstawy elektroniki część pierwsza, zabieram się za drugą. WIELKIE DZIĘKI dla autorów tych kursów za świetne podejście do tematu, chęci i poświęcony czas. Kilka dni temu nie wiedziałem co to tranzystor, a dzisiaj umiem go zastosować w praktyce:-).

Do rzeczy, zastanawiam się powoli nad następnym kursem, czy ktoś mi podpowie czym różni się Arduino od Raspberry Pi? Co do czego służy? Z czym to się je? RPi to zdaje się na Linuksie, ale nie jestem pewien... Stary greenhorn ze mnie. Ktoś mi doradzi do czego jest lepsze Arduino, a do czego RPi? Robotyka, automatyka domowa??? Z góry dziękuję i pozdrawiam niestrudzonych autorów:-).

Link do komentarza
Share on other sites

SOYER, witam na forum i dziękuję za miłe słowa 🙂 Mam zamiar przygotować osobny artykułu o różnicy między Arduino oraz RPI, ale planuję go na trochę później, gdy kurs "malinki" się rozkręci.