Skocz do zawartości

arti1295

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobra

O arti1295

  • Ranga
    2/10
  • Urodziny 23.09.1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Języki programowania
    C, Python
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

260 wyświetleń profilu
  1. Fajny projekt, mógłbym czytać nawet 10 stron bo sam się przymierzam do czegoś podobnego Co do Arduino, to polecam pro mini - mało zajmuje miejsca, funkcjonalność ta sama co w uno, klony po piątaku na ali, a dodatkowo są wersje 3.3V, więc obyło by się bez konwertera Ciekawi mnie jakby w tym zadaniu wypadło np. RPi 3 A+, bo sam mam Zero W (które pewnie podobnie by sobie radziło jak B+) i wiem że potrzebowałbym mocniejszego ale wydawało mi się, że aż Jetson nie powinien być potrzebny.
  2. W pełnowymiarowych wersjach przy pełnym obciążeniu może tak być. W tym przypadku pewnie też znaczenie ma to, że transmisja obrazu jest w formacie h.264, co na pewno w dużo mniejszym stopniu obciąża sieć niż np. MJPEG. Chyba procesor też ma lżej bo więcej operacji jest wykonywanych sprzętowo, aczkolwiek tutaj już nie jestem pewien jaki wpływ ma format transmisji.
  3. Mierzyłem swego czasu pobory prądu i podczas gdy pojazd stał uruchomiony i tylko był wyświetlany podgląd z kamery to cały układ pobierał ok. 170 mA (samo Raspberry i Arduino pewnie trochę mniej), podczas jazdy po równym twardym podłożu - ok. 0,8 A, a największy pobór jaki udało mi się zarejestrować to było około 8 A (pełne napięcie na silniki przy zatrzymanych kołach). Jeżeli chodzi o większą baterię, to wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby. Obecnie założone ogniwa o poj. 2100 mAh pozwalają na ok. 12 godzin działania lub ponad 2 godziny nieprzerwanej jazdy. Oczywiście w nierównym ter
  4. Witam, Chciałbym przedstawić zbudowany ostatnio pojazd inspekcyjny. Założenia były następujące: dobra mobilność w nierównym terenie, sterowanie za pomocą aplikacji na Android'a oraz podgląd z wbudowanej kamery w czasie rzeczywistym. Mechanika W pojeździe zastosowano uproszczoną, 4-kołową wersję zawieszenia rocker-bogie stosowaną m.in. w łazikach marsjańskich. Główną zaletą tego rozwiązania jest niemal równomierny nacisk wszystkich kół na podłoże oraz możliwość uniesienia koła na przeszkodzie. Zastosowane koła pochodzą od "jakiejś" zabawki (znalezione na strychu ) i są zamocowan
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.