Skocz do zawartości

remoteme_org

Użytkownicy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobra

O remoteme_org

  • Ranga
    2/10

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ok w takim razie prosze sie skontaktowacprzez fanpage na FB ( chyba ze nie masz to wtedy mailowo contact@remoteme.org ) napisz ze jestes z FORBOT i podaj swoja nazwe uzytkownika sprawdze
  2. Czy telefon jest w wifi czy nie. Jak nie trzeba dodać konfigurację turn servera. Zależy też od przeglądarki sproboj zmienić na inną i daj znać
  3. Tak masz rację przeoczyłem ta masa z baterii ma być połączona z innymi masami .
  4. Hej, https://remoteme.org/pl/wysylanie-push-notyfikacji-do-aplikacji-na-androidzie-out-of-the-box-project/ RemoteMe tworze sam w wolnym czasie to jedna z nowych funkcji - czyli strona internetowa moze byc w latwy sposob wyeksporotwana do aplikacji na androidzie i mozna wysylac na nie wiadomosci push generowane bezposrednio na ESP. A sam projekt jest przygotowany tak ze wystarczy pare klikniec mysza, zeskanowanie kodu QR i aplikacja na androida gotowa (na iOSa tez sie da ale pushy juz sie nie wysle bo ludzie z Appla bronia sie rekami i nogami przed PWA )
  5. Hej, sprostowanie - obraz (i komendy) NIE wędruje przez internet - no chyba, że masz w dwóch różnych sieciach np smartphone jest w internecie mobilnym, a samochodzik w internecie domowym Opóźnienia sieć lokalna ~140ms Smartphone 4G, samochód sieć domowa ~170ms (jestem za Natem więc musiałem skorzytać z turn servera, który jest gdzieś w europie) i jako dowód filmik zmontowałem Czy da się szybciej - pewnie tak bo po różnicy opóźnień widać, że to największe opóźnienia generuje składanie obrazu przez RPI - więc pewnie kwestia buforowania.
  6. O mnie Witam, Jestem Maciej - pracuje jako software architect (nie mam wykształcenia elektronicznego dlatego proszę o wyrozumiałość jeżeli chodzi o połączenia i rozwiązania - z tego też powodu w projekcie nie daje gotowego przepisu na zasilanie ) i żeby do końca nie zgnuśnieć po godzinach tworzę platformę RemoteMe. W platformie chodzi głównie o ułatwienie sterowaniem urządzeniami IoT poprzez internet - bez konieczności posiadania VPNa, publicznego IP. Po stronie RemoteMe tworzycie strony internetowe ( RemoteMe posiada hosting na Wasze pliki ) + zestaw bilbiotek (Javascript, RasbeprryPi (p
  7. Dzięki, tak jak pisałem pracuje nad samochodem z FPV
  8. Hej, tworzę platformę RemoteMe - po godzinach bo lubię to . Idea platformy to sterowanie RPI i ESP poprzez stronę internetowa - tak, że jest dostęp wszędzie nie tylko w sieci lokalnej ( bez własnego hostingu, bez tunelowania, bez publicznego IP ). Strony, są hostowane w chmurze RemoteMe więc własny hosting nie jest potrzebny. Projekt oczywiście daje pełną swobodę nad hostowanymi plikami. Jednym z ostatnich kursów to podgląd i sterowanie kamerką ze smartphona tutaj możecie na filmie zobaczyć jak to działa: Filmik prostym, żeby nie powiedzieć prymitywnym angielskim tutaj k
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.