Skocz do zawartości

TheLex

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralna

O TheLex

  • Ranga
    2/10
  1. TheLex

    Dobór silnika krokowego

    I tak bardzo dużo pomogłeś, dzięki! A silniki kupiłem dziś rano więc już i tak nic nie zrobię. Mogę conajwyżej dać znać jak to będzie śmigać (albo nie)
  2. TheLex

    Dobór silnika krokowego

    Okej, rozumiem, teraz ma to sens. Powiem jednak tak. Wybierając typ silnika i konkretnie ten model miałem świadomość, że moment będę miał tylko przy niskich prędkościach obrotowych, dlatego wybrałem silnik z czterokrotnie większym momentem niż potrzebuję. Mój plan jest taki, że na początku ruchu zaczynam z niską prędkością obrotowa (i dużym momentem), a gdy się wszystko rozpędzi mogę pozwolić sobie na większe prędkości - zasada działania jak skrzynia biegów w samochodzie, tylko że bez przekładni. PS. Nie wiem czy to istotne, ale buduję czterokołową platformę/pojazd, w którym
  3. TheLex

    Dobór silnika krokowego

    Liczę na jakieś 10 obr/s czyli 2000 kroków/s jeśli dobrze rozumiem
  4. TheLex

    Dobór silnika krokowego

    Dzięki za odpowiedź. Jako że już i tak mam baterie 3s to pójdę w tańszą opcję
  5. Cześć wszystkim, Potrzebuje dobrać silnik krokowy do mojego projektu. Potrzebuję momentu na poziomie co najmniej 0,15 Nm, zasilany pewnie LiPo 3s 11.1V. Aby zapewnić duży margines i dynamikę zdecydowałem się na silniki o momencie powyżej 0,4 Nm. Przeczytałem wiele artykułów i postów dot. silników krokowych, ale wciąż jednej kwestii nie rozumiem. Mamy silniki (załącznik): 1. 12 V, 0,5 A i 0,43 Nm za 55 zł 2. 2.8 V, 1,68 A i 0,43 Nm za 89 zl I teraz tak: pierwszy silnik ma mniejszy prąd, więc mniej się grzeje, jest mniejszy, ma taki sam moment, ale wymaga
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.