Skocz do zawartości

smmsz1

Użytkownicy
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralna

O smmsz1

  • Ranga
    2/10
  • Urodziny 04.08.2000

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Programuję w
    C++

Ostatnio na profilu byli

870 wyświetleń profilu
  1. smmsz1

    Problem z funkcją scanf

    Tak, to rozwiązuje problem
  2. Witam, chciałem napisać prosty program do obliczania wartości pierwiastka w języku C, który ma obliczać pierwiastek liczby wymiernej. Kod prezentuje się tak: #include<stdio.h> #include<math.h> double number; double sqr_number; int main() { printf("Podaj liczbe wymierna: "); scanf("%f",&number); printf("%f\n",number); sqr_number=sqrt(number); printf("%f",sqr_number); return 0; } Niestety kiedy w konsoli wpisuję jakąś wartość zmiennej, program nie aktualizuje tej zmiennej, więc pozostaję ona zawsze równa 0. Przykład działania: Co robię nie tak?
  3. Czy kurs będzie miał swoją premierę w tym roku?
  4. Sprawę udało się rozwiązać, pomógł mi kolega. Trzeba było wgrać nowy firmware do atmegi 16u2 a potem wypalić bootloader.
  5. @Gieneq znalazłem już inną przyczynę- zwarcie LED, przez co ta nie miała prawa świecić, ale dziękuje bo D1 też była odwrotnie.
  6. Czy któryś z forumowiczów mógłby wskazać mi miejsce, w którym mam w złożonym schemacie błąd? Układ w ogóle nie reaguję.
  7. @TomekTarczynski Niestety nie, próbowałem wielu rozwiązań z internetu, z tego forum czy z Elektrody, na różnych komputerach, ale niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Płytka poszła w kąt, ze względu na brak czasu, na walkę o jej działanie.
  8. Trochę to problematyczne bo metody pause() i play() są typu void
  9. Witam Piszę małą grę w C++ korzystając z SFML i natknąłem się na pewien problem programistyczny. Mam klasę Button dziedziczącą po klasie sf::RectangleShape. Tworze sobie kilka obiektów tej klasy będących przyciskami w menu gry. Problem pojawią się gdy któryś przycisk ma pełnić więcej niż jedną funkcję tak jak przycisk odpowiedzialny za obsługę muzyki. Po jego kliknięciu na obiekcie klasy sf::Music wywołuje metode pause. Chciałbym żeby wtedy ten sam przycisk był odpowiedzialny za ponowne uruchomienie muzyki metodą play, a potem za ponowne pauzowanie. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to z
  10. Zmieniłem komputer, po walce z blue screenem i udało mi się jakoś sprawić, że mam dostęp do opcji port, nadal nie moge jedna wgrać niczego na płytkę.
  11. Aktualizacja Java do Java 8 również nie przyniosła rozwiązania problemu. W międzyczasie zainstalowałem też starszą wersje Arduino IDE, ale to także nie rozwiązało problemu
  12. @szymonw Opisałeś wszystko fantastycznie, sam już też to wszystko próbowałem, instalowałem sterownik z tej strony, robiłem to dwukrotnie z twoją instrukcją, ale niestety to nic nie rozwiązało, zakładka porty nadal nie dostępna.
  13. @szymonw Do wyboru mam sterowniki takie jak w załączniku, zgodny ze sprzętem jest tylko ATmega16U2 Nigdy go nie używałem, przyszedł do mnie wczoraj, kupiłem go na Botland. Próbowałem na komputerze z Windowsem 7, niestety dalej ma problem ze sterownikami, wywaliło bluescreen. Zainstalowałem wersje 1.2.3.0 niestety nic to nie dało. Zagadkowe dla mnie jest dlaczego płytka wykrywana jest jako ATmegaU2 a nie Arudino UNO
  14. @szymonw Urządzenie wykrywane jest jako ATmega16U2 DFU po czym automatycznie instalowany jest sterownik i urządzenie wyświetlane jest jako ATmega16U2, który okreslany jest przez komputer jako najlepszy dla tego urządzenia, kontroler uniwersalnej magistrali szeregowej nie wykrywa płytki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.