Skocz do zawartości

majsterek1

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralna

O majsterek1

  • Ranga
    1/10

Ostatnio na profilu byli

149 wyświetleń profilu
  1. Witam Po przeczytaniu postów najprecyzyjniej mój problem opisał Miolhar. Dokładnie o taką realizację mi chodzi. Ale jak poprzednio pisałem nie mam ani dostatecznej wiedzy ani praktyki w pisaniu programów. To co napisałem to efekt żmudnej pracy w poszukiwaniu wiedzy. Dlatego też prosze o uzupełnienie mojego programu bo wydaje mi się ze dla osób wypowiadających się tak fachowo nie będzie to wielki problem.
  2. Witam Udało mi się napisać program do sterowania obrotnicą do makiety. Wszystko działa przy wybieraniu z klawiatury membranowej liczby jednocyfrowej. Problem mam z wpisaniem liczby dwucyfrowej - po wpisaniu pierwszej cyfry program rozpoczyna działanie - przykład wprowadzenie liczby 35 miało spowodować obrót pomostu z położenia 3 do położenia 5 - case 35. eksperyment 1b #include <Keypad.h> #include <Stepper.h> const byte ROWS = 4; const byte COLS = 3; char keys[ROWS][COLS] = {{'1','2','3'}, {'4','5','6'}, {'7','8','9'}, {'*','0','#'}}; byte rowPins[ROWS] = {2,3,4,5}; b
  3. Witam Jestem wiekowym majsterkowiczem - mam 69 lat. Postanowiłem zbudować wnukowi makietę kolejki oczywiście z parowozownią wachlarzową i obrotnica. Wykonanie obrotnicy mechaniczne nie nastręcza mi problemów ale z wykonaniem sterowania mam problem. Dlatego w następnych postach będę prosił Was o wsparcie. Dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.