Skocz do zawartości

MrReus

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O MrReus

  • Ranga
    2/10

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak, ale z jakiegoś powodu to nie chce działać. To znaczy może inaczej, jak pierwszą rzeczą, która zrobię jest połączenie się przez Bluetooth to działa, ale jak najpierw użyje innego trybu sterowania to już łączenie się przez Bt nic nie daje
  2. Pisząc dalej swój kod napotkałem się na kolejny problem. Chce dodać funkcjonalność Bluetooth i żeby, gdy połączę się z telefonem program przeskakiwał do odpowiedniej funkcji. Użyłem pin'u STATE do sprawdzania stanu połączenia, ale niestety to nie działa. void loop() { if(digitalRead(STATE) == 0){ while(digitalRead(STATE) == 0){ if (digitalRead(buttonPin) == LOW) { delay(1000); stan = 0; while (stan == 0) { joystick(); if (digitalRead(buttonPin) == LOW) { stan = 1; } } } if (digitalRead(buttonPin) == LOW) { delay(1000); s
  3. Chciałem zrozumieć kod @ethanak z tym case'ami i dlaczego są dwa Buttony. Ale zostanę chyba przy Twojej wersji bo działa bardzo dobrze i w sumie rozwiązało to mój problem.
  4. Rozumiem, że w tym przypadku mam zadeklarować Button1 i Button2 na ten sam pin? Po wstępnej próbuje opcja z case'ami wrzuca mnie do mojego "loop2" i nie wychodzi po ponownym kliknięciu.
  5. Przeanalizowałem twój kod, użyłem do obu funkcji i działa bardzo dobrze, ale natknąłem się na mały problem: mianowicie pętle zmieniają się tylko wtedy gdy naciśnięcie przycisku jest natychmiastowe. Gdy go przytrzymam, lub nie wcisnę wystarczająco szybko to nic się nie dzieje. Da się coś z tym zrobić?
  6. Mój główny program posiada funkcje, które mają zmieniać opcje sterowania silnikami gdy kliknę na przycisk. Jeśli nie dam tego w pętli to zmiana sterowania działa tylko gdy trzymam przycisk a gdy puszczę wraca do pierwotnego sterowania. Być może coś robię źle, ale nie udało mi się zrobić tego bez użycia pętli.
  7. Jak w prosty sposób sprawdzać stan przycisku w pętli żeby dało się z niej wyjść?
  8. Witam. Jestem w trakcie tworzenia projektu na bazie Arduino, lecz zatrzymał mnie problem, którego nie potrafię rozwiązać - mianowicie chciałbym za pomocą przycisku(dokładniej takiego z joystick'a) przełączać się między funkcjami, tak, żeby działały one w pętli. Mój problem polega na tym, że gdy nacisnę przycisk to pętla odpala się ale gdy wciskam kolejny raz chcąc przełączyć się na kolejną pętlę nic się nie dzieje. Kod przeznaczony do obsługi przycisku wygląda tak: int buttonPin=2; int buttonNew; int buttonOld=1; int buttonState = 0; void setup() { Serial.begin(9600); pinMode(buttonPin,
  9. Witam. Tworzę projekt do obsługi czujników przez Bluetooth i mam problem z zatrzymaniem stanu poprzedniego naciśnięcia przycisku w aplikacji. Mianowicie chciałbym, żeby po wybraniu danej opcji poprzednia dalej działa a nowa wykonała sie równocześnie. Mój kod wygląda tak: void loop() { lcd.setCursor(9, 1); lcd.setCursor(0, 1); //lcd_key = Keypad_buttons(); predkosc(); delay(100); while(Bluetooth.available()){ zmiana = Bluetooth.read(); } if(digitalRead(12) == 1){ lcd.clear(); lcd.print("Bluetooth "); if(zmiana == 1){ bt_rangefinder(); }
  10. Witam. Tworzę projekt, którym miałby być rozbudowany dalmierz z modułem Bluetooth lecz mam problem z kodem. Mianowicie chciałem, aby na module Keypad Shield wyświetlało się menu wyboru miejsca wyświetlania odległości - czy na ekranie czy przesyłanie na Bluetooth. Stworzyłem też prostą aplikację do wyświetlania tej odległości na ekranie smartfonu, i do tej pory wszystko było w porządku, lecz wpadłem na pomysł, żeby po podłączeniu się po bluetooth rozszerzyć możliwości dalmierza. Chciałem dodać możliwość zmiany jednostki z cm na cale i tutaj się zatrzymałem. #include <SoftwareSerial
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.