Skocz do zawartości

bojas1

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralna

O bojas1

  • Ranga
    2/10
  1. bojas1

    Koparka RC

    Sry... już działa
  2. bojas1

    Koparka RC

    Minęło półtora miesiąca więc zdałoby się zrobić jakiś update jak wygląda postęp prac. Poniżej video z updatem: https://youtu.be/VF2tZCjUmaI Sorry za creepy muzyczkę, ale młody się przebudzał xD Model jeździ we wszystkich kierunkach + wszystkie silniczki ramienia ogarnięte. Sterowanie za pomocą pada do PS2 (thx @ethanak). To co jest w kolejce do ogarnięcia: - białe i czerwone ledy sterowane przekaźnikiem. Muszę ogarnąć w kodzie Arduino żeby po wcisnięciu przycisku światła się załączały i po kolejnym wciśnięciu wyłączały - żółty LED migający - ale to po drukni
  3. bojas1

    Koparka RC

    Wiem, wiem - będę je zmieniał:) Mocowanie będzie wykonane z otworem na pręt gwinowany i będzie nakładane przez pręt obejmując przy tym cały silniczek. Siły rozłożą się równomiernie i nie ma szans, żeby zerwać takie mocowanie.
  4. bojas1

    Koparka RC

    Obecnie planuję 6 silniczków DC (3x N20 widoczne na zdjęciu ramienia łyżki + 2x gąsienica + 1x obrót całości). Planowałem też tam 12V żeby szybciej się kręciły i były mocniejsze. Dlatego też mam 3x L9110s do których muszę podłączyć łącznie 12 piny. W układzie PCA9685 widzę, że można zasilać tylko do 6V. W sumie też dobra opcja. Przetestuję - chociaż pewnie też spróbuję zrobić coś pod siebie. Ok - rozumiem, że masz na myśli pin w płytce. A mogę jeszcze zapytać z czego to wynika, że nie przez okrągły wtyk?
  5. Witajce! Na wstępnie chciałbym się przywitać z całą społecznością tego forum - to mój pierwszy post. Ze względu na pandemię i tego, że przeszedłem na home office - pojawiło się troszkę więcej czasu. W pracy zajmuję się modelowaniem 3D i niedawno ogarnąłem drukarkę 3D wiec zastanawiałem się jak to połączyć i zrobić coś z tego ciekawego. Pomyślałem o elektronice - czyli coś co zawsze mnie w jakiś sposób ciekawiło. Tym bardziej, że niedawno urodził się syn więc tym bardziej się to przyda Wpadłem na pomysł aby zrobić model koparki sterowanej zdalnie. Projekt z racji mojej nikłej
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.