Temat może na 2 zagranicznych forach był wałkowany, jednak nic z niego nie wynikło, Jedynie doczytałem się w komentarzach, pod filmikiem Profesora Chrisa iż , udało się go uruchomić, ale tylko na zasadzie ON/OFF, niestety nie jestem w stanie się z nim skontaktować aby się chociaż dowiedzieć w jaki sposób to osiągnął, natomiast zależy mi na tym by jednak uruchomić to przez CAN, ponieważ sterownik pewnie jest odpowiednio zaprogramowany i zoptymalizowany co do wysterowania akurat tego modelu turbiny ( tworzenie sterownika pod ten silnik relukatancyjny od podstaw byłoby chyba zbyt pracochłonne, dodatkowym atutem jest to że łatwo by było też zaimplementować taki sterownik CAN poprzez właśnie arduino i MCP2515 które wpinamy i pozwalają bez większych ingerencji uruchomić te e-turbo , dało by to też możliwość dalszego rozwoju sterowania ( czy to na zasadzie wartości ECU, regulacja PID w zależności od ciśnienia , czy zwykłych jak poprzez potencjometr,czy choćby najprostsza opcja ON/OFF itd. Ap-ropo ramek, są jakieś service manuale , w których można by się było dokopać takich informacji ? SQ7 jest takim trochę egzotycznym samochodem więc za wiele informacji na jego temat nie ma. Chciałbym pierw zaczerpnąć wiedzy z łatwo dostępnych mediów , natomiast ostatecznością pozostawić sniffing na pojeździe ( wypożyczenie auta trochę kosztuje,poza tym nie wiem co na to wypożyczalnia, gdyby się dowiedziała że ktoś coś majstruje pod maska..) a pewności też nie ma czy np. dana turbina nie jest zakodowana pod dany model pojazdu, a adaptacji można tylko dokonać mając odpowiedni sprzęt.