Skocz do zawartości

Usunięte z: Metalizacja otworów pcb


Pomocna odpowiedź

Witam! Ostatnio kupiłem frezarkę, aby wykonywać precyzyjne płytki do SMD z soldermasą i w ogóle wszystko pięknie ale przelotki stanowią spory problem. Drut czy nit załatwia sprawę do czasu. Do czasu aż wystąpi potrzeba zrobienia przelotki pod układem w obudowie np. TQFP gdzie takowa nie może wystawać praktycznie wcale bo układ będzie odstawał. Czy poza cynowaniem przelotek (co w przypadku ich średnicy <=0.6 graniczy z cudem, i jest nietrwałe bo grzanie koło przelotki może ją uszkodzić) jest jeszcze jakiś inny sposób? Może jakieś krótkie druciki wchodzące ciasno w otwory i ich następne przylutowanie co byłoby trwalsze. Tylko gdzie kupić coś takiego...

Pozdrawiam.

Link to post

Witam! Ostatnio kupiłem frezarkę, aby wykonywać precyzyjne płytki do SMD z soldermasą i w ogóle wszystko pięknie ale przelotki stanowią spory problem. Drut czy nit załatwia sprawę do czasu. Do czasu aż wystąpi potrzeba zrobienia przelotki pod układem w obudowie np. TQFP gdzie takowa nie może wystawać praktycznie wcale bo układ będzie odstawał. Czy poza cynowaniem przelotek (co w przypadku ich średnicy <=0.6 graniczy z cudem, i jest nietrwałe bo grzanie koło przelotki może ją uszkodzić) jest jeszcze jakiś inny sposób? Może jakieś krótkie druciki wchodzące ciasno w otwory i ich następne przylutowanie co byłoby trwalsze. Tylko gdzie kupić coś takiego...

Pozdrawiam.

Link to post
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.