ethanak Czerwiec 29, 2020 Udostępnij Czerwiec 29, 2020 Nie "dopisać" a napisać program od początku. Ogólnie: musisz wpisać kolejne znaki z klawiatur do jakiejś tablicy, i jeśli znajdzie się w niej określony napis wykonać jakąś czynność. Po drodze wylezie parę innych problemów ale od tego trzeba zacząć, a resztę problemów będziemy pomagać rozwiązywać w dalszej kolejności. Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
bardgang Czerwiec 30, 2020 Autor tematu Udostępnij Czerwiec 30, 2020 (edytowany) Możesz podać więcej szczegułuw? Chodzi aby czynność wykonała się po napisaniu Znaków w określonej kolejności jeśli tak jest coś źle zrozumiałem. Czy mógłbyś opisać to dokładniej? Edytowano Czerwiec 30, 2020 przez bardgang Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
ethanak Czerwiec 30, 2020 Udostępnij Czerwiec 30, 2020 Wiesz co to tablica? Jeśli tak, to po prostu kolejny znak ląduje w kolejnej komórce tablicy, a ty sprawdzasz czy już osiągnąłeś cel (np. w czterech pierwszych komórkach znaki 'd', 'u', 'z', 'y'). Jeśli nie... wybacz, ale najpierw zapoznaj się z kursem Arduino a potem zadawaj pytania. W drugą stronę to niespecjalnie działa. 1 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
bardgang Czerwiec 30, 2020 Autor tematu Udostępnij Czerwiec 30, 2020 Tak wiem co to tablica Tylko niewiem o co chodzi @ethanak z tymi komurkami Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay
ethanak Czerwiec 30, 2020 Udostępnij Czerwiec 30, 2020 Lekcja pierwsza: tablica składa się z komórek 😉 1 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
bardgang Lipiec 1, 2020 Autor tematu Udostępnij Lipiec 1, 2020 Udało mi się rozwiązać problem sam! Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Gieneq Lipiec 2, 2020 Udostępnij Lipiec 2, 2020 @bardgang super 🙂 a w jaki sposób go rozwiązałeś? Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
bardgang Lipiec 2, 2020 Autor tematu Udostępnij Lipiec 2, 2020 @Gieneq Wystarczyło że dokładnie o w tym miejscu kodu: if (k==0 &&klawisz1 == 'c') { k++; } else if (k==1 && klawisz1 == 'l') { k++; }else if (k==2 && klawisz1 == 'e') { k++; } else if (k==3 && klawisz1 == 'a') { k=0; lcd.clear(); lcd.print("users:/bardgang >"); } } if(klawisz2){ Serial.print(klawisz2); lcd.print(klawisz2);} } Dopisałem w pierwszym rzędzie znaki: Zamiast (klawisz1) to (klawisz1, 2) Teraz arduino nie ignoruje znakuw z drugiej klawiatury!!!! Jestem bardzo szczęśliwy!!!! 😀 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Pomocna odpowiedź
Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!
Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!