Skocz do zawartości

Struktury volatile w przerwaniu


Pomocna odpowiedź

10 minut temu, Gieneq napisał:

obiekt tyczy się typów prostych, typów dodanych w tym struktur i najpewniej instancji klas.

Ogólnie zależnie od języka - w pseudo-obiektowym C++ obiekt tyczy się typów prostych, struktur, klas i konstrukcji lambda (może coś jeszcze zgubiłem).

Dla przykładu w C# (język obiektowy z elementami proceduralnymi) obiektami są: typy proste, struktury, klasy, interfejsy, konstrukcje lambda, atrybuty (tutaj na 100% coś zgubiłem). Każdy jeden element tego języka można skonwertować do obiektu (w tym zmienne, metody, zdarzenia itd.)

14 minut temu, Gieneq napisał:

Ale jeżeli w ogóle wyrzucisz to z pliku .h to możesz cieszyć się kodem w pliku .cpp, nikt nie broni trzymać kodu w pliku .cpp, bo po co dodawać w pliku .h coś co ma być widoczne tylko w module cpp?

Tutaj radzę uważać, bo niektóre kompilatory nie kompilują cpp z nagłówkami h, a wyłącznie z hpp 😉 

  • Lubię! 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Anonim
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.