Skocz do zawartości

Wybór lutownicy.


Alan.R

Pomocna odpowiedź

Przepraszam, że piszę o tym w tym temacie, ale potrzebuję szybkiej odpowiedzi.

Chciałem zapytać czy ta lutownica :

http://www.allegro.pl/item564646629_lutownica_40w_odsysacz_40w_szybka_wysylka_gw12m.html

będzie dużo gorsza od lutownicy solomona 40w, którą polecił Daniel93 w temacie "Jak zrobić robota, jestem kompletnie zielony"?? I czy w ogóle ta lutownica jest dobra? Nie znam się 🙁

[ Dodano: 24 Lut 09 03:18 ]

Przy okazji... Gratuluję pierwszego robota 🙂

__________

Komentarz dodany przez: treker

Wydzieliłem.

Link do komentarza
Share on other sites

Chciałem zapytać czy ta lutownica będzie dużo gorsza od lutownicy solomona 40w

Solomon to sprawdzona firma, ma dość dobre groty. Polecam stację lutowniczą z regulacją temperatury - np Xytronix 369 - na Wolumenie widziałem, że schodzi obecnie po 100zł, a sprzęt naprawdę dobry i wytrzymały (korzystam parę lat dość intensywnie i jeszcze mnie nie zawiódł). Jeśli Cię nie stać, to wybór Solomona będzie mniejszym złem 😉

pozdrawiam

Link do komentarza
Share on other sites

Raczej to jest chłam. Ja do lutowania SMD używam wyżej wymienionego solomona, lutowałem ostatnio nim układ z rastrem 0,65mm, wyszło bezbłędnie.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay