Skocz do zawartości
mosi2

Reprap Mendel Prusa i2 - początki przygody z drukiem 3D

Pomocna odpowiedź

@mosi2 użyj nożyka do tapet 🙂 PLA zawsze chwyci do zimnego stołu ponieważ nie posiada on tak dużego skurczu materiału tak jak ABS.

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Hmm może spróbuj suszarką do włosów z bardzo małej odległości albo najlepiej lutownicą na gorące powietrze 🙂 W razie jakiś pytań odnośnie wydruku bądź konstrukcji drukarki służę pomocą 🙂 a może jeżeli ktoś chce coś wydrukować a nie wie jak to narysować to także 🙂 Znam bardzo dobrze SolidWorks i Inventor także narysuję wszystko 🙂

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Hotair stoi 20cm od drukarki więc to jest opcja, ale nie chcę wydruku uszkodzić.

Co do projektów, to dopiero zacznę niedługo. Kiedyś bawiłem się inventorem, cośtam ogarniam. Dzięki za propozycję pomocy, czuję, że się przyda 😉

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Hotair nie uszkodzi znacznie modelu 🙂 jedyne co to może go zmiękczyć troszeczkę i wtedy go odkleisz 😋 Lepiej mieć minimalnie zdeformowany model niż mieć go na stole do końca życia 😃 Gdzie kupujesz filament ?

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

3D Toner i Velleman

Ten pierwszy zostawia grudki, drugi dopiero przetestuję. Ciekaw jestem filamentów od DevilDesign...

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites
Ciekaw jestem filamentów od DevilDesign...

Polecam 🙂

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

najpierw muszę zużyć kilka szpul innych, bo devildesign ma małe otwory w szpulach i będę musiał przewijać 🙁

muszę się dowiedzieć od razu, czy jest możliwość zwrotu kaucji za szpulę

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Ja kupuję tutaj: efilament. Polecam bo facet jest na prawdę pierwsza klasa. Kilka razy zaciął mi się materiał bo było źle nawinięte na szpulę i dostałem nową także nie ma problemu 🙂

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Mam od efilament 200g żółtego pla które czeka na wypróbowanie od prawie roku, ale muszę poczekać z tym, bo to 3mm, a mój reprap wygląda obecnie tak:

Natomiast vertex przyjmuje tylko 1.75mm

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy czekamy na fotki Twoich wydruków z Vertexa, a Ty nam tutaj wrzucać rozłożonego RepRapa 🙁

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Na jakiej warstwie te wydruki?

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

0.1/0.3 - nie pamiętam które na jakiej... cycki chyba na 0.1 😃

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

co do przyklejania to sprobuj kleju do glue guna (tego w laskach), stol na 55-65st i rozsmarowac, pozniej druk na zimnym stole (PLA), a na koniec podgrzac do 55-65 i latwo odchodzi

fakt ze wyglada troche brzydko ale ten klej ladnie zlazi acetonem/benzyna

drukowalem na rozgrzanym stole (PLA) ale wtedy mi caly wyrduk oklapl, ale to nie wiem dokladnie dlaczego bo pare rzeczy zmienialem wtedy, musze obadac wlasnie drukowanie na podgrzanym stole

Udostępnij ten post


Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Anonim
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...