Skocz do zawartości

Lampa UV 48W czy 36W jak sprawdzić?


malgosiaw75

Pomocna odpowiedź

KOCHANI MAM PYTANIE I BARDZO PROSZĘ O RADY!

Jestem kompletnie zielona w tym temacie, więc chyba uwierzę we wszystko 😉

Kilka dni temu na Aliekspress kupiłam lampę UV 48W, jej specyfikacja to:

marka: SUNUV

Model: SUN5

moc: 48 W

długość fali: 365 + 405nm

Fit Typu Żel: Żel UV/LED Żel/Budowniczy/Twardy żele

Lifttime: 50000hrs

Adapter: Oceniono wejście 100-240 V 50/60Hz 1a

rozmiar: 8.07*7.99*3.66 cal

waga: 750g

Wg wielu użytkowników lampa ta ma jednak nie jak twierdzi producent 48W, a 36W.

W czym problem? No jeśli u nas na aukcji np takim Allegro ktoś wystawia produkt nie zgodny z opisem jest to powód do zwrotu kosztów / towaru.

Lampa ma 24 diody LED

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak to sprawdzić? Pytałam producenta, ale odpowiedzi brak 🙁

Za chwilę kończy się okres ochrony pozakupowej i nie będzie można wnieść już żadnej reklamacji. Spór otwarty, ale odpisał mi nie sklep, a sam Aliekspress (więc tak jak u nas nie użytkownik / sprzedający, a serwis), że nie rozumie o co mi chodzi - brak dowodów!

jak mam to zatem udowodnić? Ja zadałam pytanie czy lampa rzeczywiście ma 48W jak w opisie, czy jednak 36W 🙁

Link do lampy

https://pl.aliexpress.com/item/New-SUNUV-36W-Nail-Dryer-Machine-SUN5-365-405nm-White-Light-Profession-LED-UV-Lamp-Fit/32757223724.html?detailNewVersion=&categoryId=200001313

Na lampie nie ma żadnych oznaczeń (tabliczka, naklejka z parametrami itp).

Będę wdzięczna za rady 🙁

HTB13_GUNVXXXXbNXpXXq6xXFXXXM.thumb.jpg.d47617d86b2f3d950f50017f5f76d0bd.jpg

Link do komentarza
Share on other sites