KursyPoradnikiInspirujące DIYForum

Kontakt

Jeśli masz nam coś do przekazania, możesz skorzystać z poniższego formularza. Chętnie pomożemy, gdy napotkasz problem z działaniem serwisu lub będziesz chciał nawiązać współpracę. Przez kanały prywatne (maile, komunikatory) nie rozwiązujemy jednak problemów technicznych.

Odpowiedzi na częste pytania

Ściągi wysyłane są automatycznie na Twojego maila. Nie powinno zająć to więcej niż 5 minut. Jeśli nie otrzymałeś ściąg to dosłownie w 99,9% przypadków powodem takich problemów są automatyczne foldery tworzone przez operatorów pocztowych. Są to foldery, do których trafiają maile z niektórych sklepów internetowych, społeczności itd. Niestety jako nadawcy nie mamy wpływu jak klasyfikowane są tego typu wiadomości. Sprawdź gdzie znajdują się takie opcje u Twojego operatora, instrukcje: dla poczty o2, dla poczty Onet, dla poczty Gmail, dla poczty WP.
Chętnie, ale jeśli opiszesz problem na naszym forum. Zaglądamy tam w każdej wolnej chwili i jeśli będziemy mogli, to pomożemy. Jest jednak duża szansa, że ubiegnie nas innych użytkownik forum, który rozwiąże Twój problem znacznie szybciej!
Niestety nie zajmujemy się takimi zleceniami. Nie możemy również nikogo polecić. Zachęcamy do opisania problemu i umieszczenia zlecenia na forum w dziale z ogłoszeniami o pracy.
Sprawdź nasz poradnik prezentowy, w razie dalszych wątpliwości napisz wiadomość przez poniższy formularz - postaramy się szybko pomóc.
Opisz swój problem w komentarzu do danego odcinka kursu. Sprawdzamy te tematy kilka razy dziennie i chętnie pomożemy.
Przepraszamy za kłopoty! Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Skontaktuj się z naszym dystrybutorem, opisz problem i wyślij wiadomość na adres reklamacje@botland.com.pl. Dzięki temu szybko uzyskasz właściwą pomoc.

Formularz kontaktowy