KursyPoradnikiInspirujące DIYForum

Kontakt

Jeśli masz nam coś do przekazania, możesz skorzystać z poniższego formularza. Chętnie pomożemy, gdy napotkasz problem z działaniem serwisu lub będziesz chciał nawiązać współpracę. Przez kanały prywatne (maile, komunikatory) nie rozwiązujemy jednak problemów technicznych.

Odpowiedzi na częste pytania

Na 99,9% mail z linkiem dotarł, ale nie udało Ci się go odnaleźć. Aktualnie nie wykrywamy żadnych problemów z dostarczaniem wiadomości do popularnych operatorów pocztowych. Przeszukaj swoją pocztę pod kątem wiadomości otrzymanych od "forbot.pl", sprawdź folder ze SPAM-em oraz automatyczne foldery tworzone przez operatorów pocztowych. Są to foldery, do których trafiają maile z niektórych sklepów internetowych, społeczności itd. Niestety jako nadawcy nie mamy wpływu jak klasyfikowane są tego typu wiadomości. Sprawdź gdzie znajdują się takie opcje u Twojego operatora, instrukcje: dla poczty o2, dla poczty Onet, dla poczty Gmail, dla poczty WP. Czasami mail może pojawić się na Twojej skrzynce z opóźnieniem (do 45 minut) – niestety nie mamy na to wpływu. Jeśli nadal nie widzisz maila aktywacyjnego to spróbuj zalogować się na forum – system wykryje, że konto nie jest aktywne, będziesz mógł wygenerować ponową wysyłkę maila lub zmienić użyty adres.
Ściągi wysyłane są automatycznie na Twojego maila. Nie powinno zająć to więcej niż 5 minut. Jeśli nie otrzymałeś ściąg to dosłownie w 99,9% przypadków powodem takich problemów są automatyczne foldery tworzone przez operatorów pocztowych. Są to foldery, do których trafiają maile z niektórych sklepów internetowych, społeczności itd. Niestety jako nadawcy nie mamy wpływu jak klasyfikowane są tego typu wiadomości. Sprawdź gdzie znajdują się takie opcje u Twojego operatora, instrukcje: dla poczty o2, dla poczty Onet, dla poczty Gmail, dla poczty WP.
Chętnie, ale jeśli opiszesz problem na naszym forum. Zaglądamy tam w każdej wolnej chwili i jeśli będziemy mogli, to pomożemy. Jest jednak duża szansa, że ubiegnie nas innych użytkownik forum, który rozwiąże Twój problem znacznie szybciej!
Niestety nie zajmujemy się takimi zleceniami. Nie możemy również nikogo polecić. Zachęcamy do opisania problemu i umieszczenia zlecenia na forum w dziale z ogłoszeniami o pracy.
Sprawdź nasz poradnik prezentowy, w razie dalszych wątpliwości napisz wiadomość przez poniższy formularz - postaramy się szybko pomóc.
Opisz swój problem w komentarzu do danego odcinka kursu. Sprawdzamy te tematy kilka razy dziennie i chętnie pomożemy.
Przepraszamy za kłopoty! Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Skontaktuj się z naszym dystrybutorem, opisz problem i wyślij wiadomość na adres reklamacje@botland.com.pl. Dzięki temu szybko uzyskasz właściwą pomoc.
Nie pomagamy w doborze gotowych urządzeń, ani komponentów do realizacji projektów. Jeśli nie wiesz co kupić to zadaj pytanie na naszym forum. Jest duża szansa, że ktoś będzie mógł pomóc. Sami również regularnie sprawdzamy forum, więc na pewno pomożemy, jeśli będziemy mogli.
Zwrot produktów fizycznych (zestawy i książki) jest możliwy. W tej sprawie należy kontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, u którego dokonało się zakupu, czyli np. z firmą Botland. Niestety aktualnie nie ma możliwości zwrotu produktów cyfrowych (np.: e-booków).
Jeśli nie posiadasz książki lub e-booka to możesz uczyć się z internetowych wersji naszych kursów. Link do kursu znajdziesz na zestawie (kolorowa etykieta na kuferku/kartonie). Wszystkie kursy znajdziesz w tym miejscu: https://forbot.pl/kurs. Jeśli dopiero zaczynasz to jest duża szansa, że interesuje Cię kurs elektroniki lub kurs Arduino. Wybierz właściwy kurs i przejdź do spisu treści – znajdziesz tam odnośniki do wszystkich artykułów wchodzących w skład danej serii.
Złóż nowe zamówienie i wybierz odpowiednią formę płatności. Poprzednie, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Formularz kontaktowy

Postaramy się odpowiedzieć na pytanie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe. Aktualnie, w niektórych przypadkach może to zająć do 5 dni roboczych. Z góry dziękujemy za zrozumienie!