Skocz do zawartości

[Komunikacja] Zdalne sterowanie z komputera (klaw. lub przez Internet)


staszek

Pomocna odpowiedź

Mam pytanie, jestem zielony w pisaniu w delphi, ale czy moglbys powiedziec jak zaedytowac to zeby zamiast W byl Capslok i s numlock??

Potzrebne co jest wtyczka do winampa ktora powoduje miganie diod od tych klawiszy i chcialem sprobowac jak to wyjdzie. Dzieki z gory

Link do komentarza
Share on other sites

gdzie mozna kupic ten moduł wyjścia/wejścia cyfrowego sterowany przez USB firmy ARCO?

Ja kupiłem na Allegro.

Jeśli nie możesz znaleźć, polecam znaleźć stronę producenta, skontaktować się z nim i poprosić o wystawienie.

pozdrawiam

Stachu

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Witam

Z góry mówię, że jestem trochę zielony z elektroniki. Zapoznałem się z mostkiem H i to jeszcze przekaźnikowym... Przeczytałem post kolegi staszek po czym zrobiłem takie coś:

https://www.youtube.com/watch?v=Brn4xSXObXk

nie ma co się za bardzo rozpisywać na temat tego wynalazku, bo film wyjaśnia wszystko, czego mógłby oczekiwać ktoś na moim słabym poziomie.

Ale powiem Wam, że zabawa TAKA 🙂 i przy okazji świąt jazda między kuzynki nogami 🙂

ten cały burdelnik z tyłu to do modeli RC...taka pasja takie życie a szkoła też inna 🙂

Pozdrawiam

Link do komentarza
Share on other sites

Robiłem jak umiałem. Obiecuję, że następnym razem będą mosfety. Co do RC to bardziej umiem nimi latać niż je robić. (a jak sie umie latać to nie trzeba dużo robić i koło się zamyka)

Link do komentarza
Share on other sites