Skocz do zawartości

Zielony w kodowaniu i problem ze zmiana kodu


albert1016

Pomocna odpowiedź

Witam wszystkich,

 

Od jakiegoś czasu zajmuję się projektem opisanym na stronie https://www.the-diy-life.com/crack-the-code-game-built-into-a-diy-safe-puzzle-box/

Koniec końców wszystko działa ale mam problem z wprowadzeniem zmian w kodzie. 

Konkretnie chodzi o to, żeby serwo uruchomiło się od razu po włączeniu zasilania a nie po wciśnięciu enkodera jak to jest teraz.

Czy byłby ktoś w stanie zerknąć do kodu i rozgryźć co gdzie wstawić, przenieść czy usunąć ? 

Jestem kompletnie zielony i wychodzą mi przedziwne rzeczy jak coś zmieniam.CrackTheCode (2).zip 

 

A tu jest "instrukcja" jak to zrobić i właśnie z tym mam problem

Edit: Modify Code To Start With Locked Box

I’ve had quite a few people ask about how to start the box off locked rather than with the current push to start the game and lock the box. This is quite easy to change, you just need to modify three lines:

Add lockServo.write(45) into the setup function (at the end)  to lock the safe when the box is turned on.

Move line 73 – lockServo.write(140) into the if statement below it (at the beginning). The statement starting on line 84, so insert it into line 86. This will then only unlock the box again once the guess is correct.

Change the displayed text in line 101 to read display.print(F(“Start”)). As the box will already be locked on startup.

This will then start the box off locked. You’ll still need to press the encoder to start the game but this won’t do anything to the lock in the first round as it will already be locked. In subsequent games, starting the game will lock the box again.

W załączniku kod

CrackTheCode (2).zip

Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.