Skocz do zawartości

Prosze o pomoc w podstawach programowania mikrokontrolerów


coollerus

Pomocna odpowiedź

Wiec tak. Jestem początkujący i chciałbym nauczyć się programować, ale teksty na internecie to dla mnie "czarna magia". Na początku chciał bym żeby dioda się zapalała i gasła co jakiś czas. Myślę, że na poczatek najlepszy bedzie bascom. I nie chcę wydawać kasy na jakieś zestawy startowe 😉 Znacie może jakieściekawe książki lub strony, ale bez użycia zestawów startowych. Chciałbym wiedzieć co dokładnie bym potrzebował. Programator ISP i co jeszcze? Jak podłączyc programator z mikrokontrolerem? Próbuje się przebić przez google ale tam są tródne tematy i nie dużo z nich rozumiem xD Bardzo dziękuję. Pozdrawiam 😉

Link do komentarza
Share on other sites

Weź trochę poszukaj na forum ja tu znalazłem 2 tematy

Do bascoma :

https://www.forbot.pl/forum/topics49/mikrokontrolery-mini-faq-czyli-przydatne-tematy-vt1004.htm

Do c:

http://www.kursc.forbot.pl/

Słuchaj idź do księgarni większość książek jest dobra patrz tylko by była od podstaw. Naprawdę na forum trochę tego jest. Wystarczy poszukać.

Link do komentarza
Share on other sites

Oczywiście, że szukałem 😉 I to co było to poczytałem, ale dużo tematów jest dla bardziej zaawansowanych 😉 Wszystkie kursy przeczytałem i wiele innych tematów (również z innych forów) 😉 Ten do bascoma to tak jakby niedokończony. Do c jest dobry, ale wole zacząć od bascoma 😉 Książek jest dużo, ale trzeba mieć zastaw startowy ;/

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay