Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie się programu na PIC18F45K50


patryk29a

Pomocna odpowiedź

Witam,
jestem jeszcze mocno początkujący w programowaniu, ale trochę już napisałem prostych programów na różne AVR'y. Problem jest taki, że w pracy korzystamy z PIC'ów i tutaj mam spore problemy z przenoszeniem programów na nie. Używam XC 8. Wiadomo, na początku proste programy w stylu miganie diodkami itp. Wszystko było dobrze, programy działały dopóki nie musiałem wykonać prostego programu :

#include <xc.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>




#pragma config FOSC = INTOSCIO
//#pragma config PLLSEL = PLL3X   // PLL Selection (3x clock multiplier)
//#pragma config CFGPLLEN = OFF    // PLL Enable Configuration bit (PLL Enabled)
//#pragma config CPUDIV = NOCLKDIV // CPU System Clock Postscaler (CPU uses system clock divided by 6)
//#pragma config PCLKEN = ON      // Primary Oscillator Shutdown (Primary oscillator enabled)
//#pragma config FCMEN = OFF      // Fail-Safe Clock Monitor (Fail-Safe Clock Monitor disabled)
//#pragma config IESO = OFF       // Internal/External Oscillator Switchover (Oscillator Switchover mode disabled)
//#pragma config BOREN = OFF
//#pragma config WDTEN = OFF
/*
* 
*/
void main(void) {
   //OSCCON=0b11110100;
   //SPLLMULT=1;  
  // PLLEN=1;
   ANSELA = 0xff;
   TRISA =0x00;

       //LATA=0x01;

       LATA=0x00;
       asm("nop");
       LATA=0x01;
       asm("nop");
       asm("nop");
       LATA=0x01;
       asm("nop");
       LATA=0x00;
       asm("nop");
       asm("nop");
       LATA=0x00;
       asm("nop");
       LATA=0x01;

       //LATA=0x00;
       //LATA=0x01;

      // LATA=0x00;

    for(;;);  
}