Skocz do zawartości

Programator do atmega 8


d3xxer

Pomocna odpowiedź

Witam posiadam programator PROGRAMATOR ISP AVR - USB RoHS ATMEL od firmy protech micro. Zrobiłem również płytke z atmega8 i nie wiem jak podłaczyć atmege na płytce do tego programatora... Poprosił bym o jakiś schemat podłaczenia tych 10 pinów MISO itp itd 🙂 To jest mój pierwszy post prosze o litość, szukałem tego na internecie ale nie znalazłem nic co było by dla mnie 100% pewne i zrozumiałe

Link do komentarza
Share on other sites

Witam 🙂 dziękuje za pomoc. Samemu kombinowąłem i kombinowąłem i uruchomiłem! Schematu i instrukcji nie dostałem bo programator dostałem używany sam golutki. Teraz zaczynam zabawe z programowaniem (jeżeli tak to moge nazwać ) bo jestem całkiem zielony. Jeżeli ktoś zna jakieś tutoriale jak można pisać z poziomu C to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje

PS ten schemat wysłany przez kolege sie nie pokazuje ale już sprawa podłączenia została rozwiązana

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Osobiście doradzam Ci jeżeli nie miałeś wcześniej do czynienia z programowaniem to zacznij od Bascoma jest on znacznie łatwiejszy od C. A w późniejszym czasie zawsze możesz się douczyc.

Jeżeli już kiedyś programowałeś np. w C++ pod windows (jak było w moim przypadku) C będzie najlepszym wyborem.

Jeżeli szukasz kursów obu języków to znajdziesz je na diodzie. Jeżeli byś potrzebował jednak więcej to odp to napisze Ci z czego ja korzystałem w przypadku C.

Link do komentarza
Share on other sites