Skocz do zawartości

Pomocna odpowiedź

Napisano

Witam posiadam programator PROGRAMATOR ISP AVR - USB RoHS ATMEL od firmy protech micro. Zrobiłem również płytke z atmega8 i nie wiem jak podłaczyć atmege na płytce do tego programatora... Poprosił bym o jakiś schemat podłaczenia tych 10 pinów MISO itp itd 🙂 To jest mój pierwszy post prosze o litość, szukałem tego na internecie ale nie znalazłem nic co było by dla mnie 100% pewne i zrozumiałe

Witam 🙂 dziękuje za pomoc. Samemu kombinowąłem i kombinowąłem i uruchomiłem! Schematu i instrukcji nie dostałem bo programator dostałem używany sam golutki. Teraz zaczynam zabawe z programowaniem (jeżeli tak to moge nazwać ) bo jestem całkiem zielony. Jeżeli ktoś zna jakieś tutoriale jak można pisać z poziomu C to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje

PS ten schemat wysłany przez kolege sie nie pokazuje ale już sprawa podłączenia została rozwiązana

Osobiście doradzam Ci jeżeli nie miałeś wcześniej do czynienia z programowaniem to zacznij od Bascoma jest on znacznie łatwiejszy od C. A w późniejszym czasie zawsze możesz się douczyc.

Jeżeli już kiedyś programowałeś np. w C++ pod windows (jak było w moim przypadku) C będzie najlepszym wyborem.

Jeżeli szukasz kursów obu języków to znajdziesz je na diodzie. Jeżeli byś potrzebował jednak więcej to odp to napisze Ci z czego ja korzystałem w przypadku C.

Witam programowałem już wcześniej w C i C++ (raczej wiecej w na obiektach w C++) ale wydaje mi się , że C będzie najszybszym sposobem dla mnie. Jeżeli byłbyś tak dobry to mógłbyś mi coś podpowiedzieć.(coś w stylu jak przesłac program jak go napisac z jakich bibliotek kożystać itp mam już program avrdude gui v0.2.0 i visuala przygotowanego )

Z góry dziękuje (super to forum 😃 )

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto w ~20 sekund!

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj się »

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!