siemian Napisano Lipiec 10, 2007 Udostępnij Napisano Lipiec 10, 2007 Planuję zakup serw na mój nowy projekt, jednak za bardzo nie znam się na parametrach. Czy może ktoś mi wyjaśnić jak interpretować Moment nastawienia? Oraz mam jeszcze pytanie czy różni się wtyk IR od wtyku FUTABA? Oraz chciałbym prosić o jakieś linki gdzie znajdę jakieś informacje nt programowania uC które będzie sterowało serwami. Pozdro. Z góry dzięki.
Gość Lipiec 10, 2007 Udostępnij Lipiec 10, 2007 Czy może ktoś mi wyjaśnić jak interpretować Moment nastawienia? Moment nastawiania? Chyba chodziło o czas nastawiania, albo moment obrotowy czy różni się wtyk IR od wtyku FUTABA? IR jest podobny do żeńskiego wtyku gold-pin(tylko ma ząbek), a Futaba hmmm, nie wiem jak to wytłumaczyć
siemian Lipiec 10, 2007 Autor tematu Udostępnij Lipiec 10, 2007 To z którym wtykiem lepiej kupić tak żebym nie miał problemu z podłączeniem? Moment nastawienia przy 4,8 V: 28 Ncm
Decado Lipiec 10, 2007 Udostępnij Lipiec 10, 2007 Co do wtyku to IR, co do momentu nastawienia to nigdy się z czymśtaki nie spotkałem. Na wiki nic nie pisze a dziadek google nic nie pokazał. Poszukam w starych książkach i może coś znajdę. Pozdrawiam Decado
siemian Lipiec 10, 2007 Autor tematu Udostępnij Lipiec 10, 2007 Termin taki można znaleźć na stronie conrada http://www.conrad.pl/glowna.php?art=227726 Chyba że ktoś zna lepszą stronę gdzie posiadają dobre serwa za niska cenę.