Skocz do zawartości

Praca inżynierska - system automatycznego nawadniania roślin doniczkowych

mice6

Pomocna odpowiedź

Witam serdecznie, na wstępie nadmienię iż jestem początkujący w kwestii opisywania praktyki 🙂

Pisze pracę inżynierską z sercem arduino, dokładniej esp8266. Potrzebuję troszkę informacji do rozdziału teoretycznego. Jak działa termometr cyfrowy ds18b20, jak przebiega proces pomiaru. Kolejną kwestią jest czujnik wilgotności gleby. Do tego procesu padło na https://botland.com.pl/czujniki-wilgotnosci/1588-czujnik-wilgotnosci-gleby.html?search_query=gleby&results=19

Niestety nie potrafię odnaleźć materiałów które mógłbym użyć do opisania tych modułów. Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii. Podzielę się całym projektem 🙂

Witam serdecznie, na wstępie nadmienię iż jestem początkujący w kwestii opisywania praktyki 🙂

Spokojnie, jak już napiszesz swoją pracę inżynierską, będziesz mógł pisać (bez żenady), że jesteś średnio-zaawansowany w opisywaniu praktyki od strony teoretycznej, czy praktycznej, czy w każdej innej kombinacji.

Niestety nie potrafię odnaleźć materiałów które mógłbym użyć do opisania tych modułów. Bardzo proszę o pomoc w tej kwestii. Podzielę się całym projektem 🙂

Patrz wyżej. 🙂 Po pracy inżynierskiej, jak temat nie byłby "zajebiaszczy", to po paru latach zostanie Ci w głowie umiejętność wyszukiwania informacji i łączenia faktów, a to jest bezcenna umiejętność i o to chodzi w pracach dyplomowych.

Powodzenia! Bo do końca semestru za dużo czasu nie zostało, no chyba, że jesteś przed semestrem dyplomowym to z powodzeniem 5 takich prac napiszesz (straciłem rachubę, który sem. jest który). Ale coś czuję, że nie jesteś taki ... wyrywny. 🙂

sry... nie mogłem się powstrzymać