Skocz do zawartości

Mechanika


manter2

Pomocna odpowiedź

Czesc

Jestem kompletnie zielony i dlatego pisze tutaj

O elektronice troche wiem ale nic o mechanice

(Jakies podstawy itp)

Wiec prosze was a byscie mi cos napisali na ten temat czy cos 😅

chodzi mi o nazwy 🙂

nazwy silnikow , czujnikow Itd.

Z gory Dziekuje 😉

Wiem jest zakladka mechanika ale napisalem to Tutaj

poniewaz jestem zielony i chodzi mi tylko o podstawy ;]

__________

Komentarz dodany przez: Sabre

Przede wszystkim dioda to nie forum o pokemonach, popraw proszę wielkość liter.

Link do komentarza
Share on other sites

Chodzi mi o jakies Nazwy silnikow jakies podstawy itp!

__________

Komentarz dodany przez: Sabre

W jakim celu piszesz każdy wyraz z dużej litery? Już ci pisałem, że to nie forum o pokemonach. Popraw to proszę.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Ehh po pierwsze jeśli chcesz zająć się robotyką musisz wiedzieć że to nie będzie cie kosztować 20zł tylko więcej. Po pierwsze przeczytaj wszystkie tematy znajdujące się na górze strony tzn dzisiaj wieczorem albo jutro bo dziś serwer przechodzi mały remont. Dalej jeśli chcesz się nauczyć elektroniki polecam ci kurs "Ośla łączka" http://sklep.avt.com.pl/p/pl/48759/elektroniczny+zestaw+edukacyjny.html tak jak mówie kurs nie jest tani ale będziesz posiadał już sporą wiedzę o elektronice i przy okazji będziesz miał już kilka części do budowy robotów.