Skocz do zawarto┼Ťci

Mechanika

manter2

Pomocna odpowied┼║

Czesc

Jestem kompletnie zielony i dlatego pisze tutaj

O elektronice troche wiem ale nic o mechanice

(Jakies podstawy itp)

Wiec prosze was a byscie mi cos napisali na ten temat czy cos ­čśů

chodzi mi o nazwy ­čÖé

nazwy silnikow , czujnikow Itd.

Z gory Dziekuje ­čśëÔŁŚ

Wiem jest zakladka mechanika ale napisalem to Tutaj

poniewaz jestem zielony i chodzi mi tylko o podstawy ;]

Komentarz dodany przez: Sabre

Przede wszystkim dioda to nie forum o pokemonach, popraw prosz─Ö wielko┼Ť─ç liter.

Chodzi mi o jakies Nazwy silnikow jakies podstawy itp!

Komentarz dodany przez: Sabre

W jakim celu piszesz każdy wyraz z dużej litery? Już ci pisałem, że to nie forum o pokemonach. Popraw to proszę.

Zarejestruj si─Ö lub zaloguj, aby ukry─ç t─Ö reklam─Ö.
Zarejestruj si─Ö lub zaloguj, aby ukry─ç t─Ö reklam─Ö.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i monta┼╝ PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
┬á┬á ÔÇó Darmowe p┼éytki dla student├│w i projekt├│w non-profit
┬á┬á ÔÇó Tylko 5$ za 10 prototyp├│w PCB w 24 godziny
┬á┬á ÔÇó Us┼éuga projektowania PCB na zlecenie
┬á┬á ÔÇó Monta┼╝ PCB od 30$ + bezp┼éatna dostawa i szablony
┬á┬á ÔÇó Darmowe narz─Ödzie do podgl─ůdu plik├│w Gerber
Zobacz r├│wnie┼╝ ┬╗ Film z fabryki PCBWay

Ehh po pierwsze je┼Ťli chcesz zaj─ů─ç si─Ö robotyk─ů musisz wiedzie─ç ┼╝e to nie b─Ödzie cie kosztowa─ç 20z┼é tylko wi─Öcej. Po pierwsze przeczytaj wszystkie tematy znajduj─ůce si─Ö na g├│rze strony tzn dzisiaj wieczorem albo jutro bo dzi┼Ť serwer przechodzi ma┼éy remont. Dalej je┼Ťli chcesz si─Ö nauczy─ç elektroniki polecam ci kurs "O┼Ťla ┼é─ůczka" http://sklep.avt.com.pl/p/pl/48759/elektroniczny+zestaw+edukacyjny.html tak jak m├│wie kurs nie jest tani ale b─Ödziesz posiada┼é ju┼╝ spor─ů wiedz─Ö o elektronice i przy okazji b─Ödziesz mia┼é ju┼╝ kilka cz─Ö┼Ťci do budowy robot├│w.