Skocz do zawartości

Połączenie Pololu z arduino

ka02

Pomocna odpowiedź

Witam, jestem początkujący i mam pewien problem.

Podłączam Arduino i Pololu mastro w ten sposób taki jak na załączniku i serwomechanizmy do pololu. Użyłem kodu Basic z przykładów arduino i nic nie działa. Na Pololu miga czerwona dioda 3 razy i nic wiecej, czy mam jakiś błąd w połączeniu plytek?

123.png

Podłączanie wygląda prawidłowo, ale jak wgrałeś kod, w którym jest "SoftwareSerial maestroSerial(10, 11);" to oznacza, że do komunikacji używasz pinów 10 i 11 z płytki Arduino, wtedy przestaje być prawidłowo bo to nie są te pod 0 i 1. Dlatego jest tu pewnie gdzieś na forum zapis by wstawiać kod i schemat do pytania.

#include <PololuMaestro.h>

#ifdef SERIAL_PORT_HARDWARE_OPEN
  #define maestroSerial SERIAL_PORT_HARDWARE_OPEN
#else
  #include <SoftwareSerial.h>
  SoftwareSerial maestroSerial(0, 1);
#endif
MicroMaestro maestro(maestroSerial);

void setup()
{
  maestroSerial.begin(9600);
}

void loop()
{
  maestro.setTarget(0, 1500);
  delay(2000);

}

Zmieniłem z 10, 11 na 0, 1. Jedyne co się zmieniło to to, że czerwona dioda na pololu miga cały czas, ale dalej serwa nie obracają się

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay