Skocz do zawartości

Domoticz lua script refactor kodu


DraveS

Pomocna odpowiedź

Hej napisałem sobie w lua taki kodzik. On oczywiście działa, ale mi się nie podoba za bardzo.

commandArray = {}
if (devicechanged['Przycisk'] == 'Open' and otherdevices['Dioda'] == 'Off') then
	commandArray['Dioda']='On'
end
if (devicechanged['Przycisk'] == 'Open' and otherdevices['Dioda'] == 'On') then
	commandArray['Dioda']='Off'
end
return commandArray

Jak to napisać jakoś mnie topornie? Np żeby stosować wartości boolienwoskie zamiast 'Open', 'Off'. Użyć negacji i przyporządkować do zmiennych żeby kod wyglądał np tak?:

dioda = otherdevices['Dioda']
przycisk = otherdevices['Przycisk']
 
if(przycisk.value == 1){dioda.value = !dioda.value}

 

Edytowano przez DraveS
Link do komentarza
Share on other sites

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto w ~20 sekund!

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj się »

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się »
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.