Skocz do zawartości

Domoticz lua script refactor kodu


DraveS

Pomocna odpowiedź

Hej napisałem sobie w lua taki kodzik. On oczywiście działa, ale mi się nie podoba za bardzo.

commandArray = {}
if (devicechanged['Przycisk'] == 'Open' and otherdevices['Dioda'] == 'Off') then
	commandArray['Dioda']='On'
end
if (devicechanged['Przycisk'] == 'Open' and otherdevices['Dioda'] == 'On') then
	commandArray['Dioda']='Off'
end
return commandArray

Jak to napisać jakoś mnie topornie? Np żeby stosować wartości boolienwoskie zamiast 'Open', 'Off'. Użyć negacji i przyporządkować do zmiennych żeby kod wyglądał np tak?:

dioda = otherdevices['Dioda']
przycisk = otherdevices['Przycisk']
 
if(przycisk.value == 1){dioda.value = !dioda.value}

 

Edytowano przez DraveS
Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Gość
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.