Skocz do zawartości

Serwer na ESP8266

Rak_Rakoski

Pomocna odpowiedź

Witam, chcę zrobić prostą stronkę na esp ale nie wiem jak wysłać do klienta tło strony i odczyt z czujników Arduino. Esp pracuje jako serwer bez dostępu do internetu. Jestem zielony w temacie prosiłbym też o jakiś poradnik dotyczący wspomnianego układu. (Arduino i ESP8266 są na jednej płytce https://abc-rc.pl/product-pol-9905-UNO-WiFi-R3-CH340-z-modulem-WIFI-ESP8266-8Mb-flash-zgodny-z-Arduino.html )