Skocz do zawartości

Kompatybilność mierników z kursem elektroniki 1


Ruby

Pomocna odpowiedź

Witajcie!

Jest to mój drugi post na tym forum. Jestem świeżo po zakupie zestawu do elektroniki 1 i była mowa o dokupieniu Miernika. Jako że jestem zupełnie zielony w tych sprawach a chciałbym się  podszkolić to zdecydowałem się właśnie na takie zakupy 😄 ale  przechodząc do nurtującego mnie pytania. Prawdopodobnie przez późną  godzinę wybrałem inny miernik niż był polecany w kursie. Cenowo różni się  około złotówką, ale bardziej mnie zastanawia czy będzie kompatybilny z poradnikiem do elektroniki. Mianowicie kupiłem Miernik uniwersalny DPM DT830D a w kursie polecany był Miernik uniwersalny DT830B. Ten droższy, który kupiłem posiada enigmatyczną dla mnie na razie funkcję "badanie ciągłości przewodów oraz generator sygnału prostokątnego", tyle zdołałem zauważyć z różnic.  

Pytania to tak jak wspominałem wcześniej czy zakupiony przeze mnie miernik jest kompatybilny z kursem?
W jaki sposób dodatkowe funkcje mogą pomóc podczas pracy lub ją utrudniać (w kontekście kursu)?

Dodatkowe pytanie odnośnie samych zamówień z botland - jak długo może iść przesyłka bo nie znalazłem informacji o przewidywanej dacie dostarczenia mojego zamówienia?

P.S. wybaczcie za takie prawdopodobnie trywialne pytania  ale jestem zupełnie początkujący w tych sprawach i wcześniej nie miałem styczności z elektroniką w takiej postaci.

Z góry dziękuję za pomoc
Ruby

  • Lubię! 1
Link do komentarza
Share on other sites

@Ruby witam na forum 🙂 Miło słyszeć, że zdecydowałeś się na naukę z naszego kursu!

O miernik możesz być spokojny - nie będziesz miał z tego tytułu żadnych problemów. Wykonasz wszystkie pomiary tak samo jak na tym innym mierniku.

12 godzin temu, Ruby napisał:

Dodatkowe pytanie odnośnie samych zamówień z botland - jak długo może iść przesyłka bo nie znalazłem informacji o przewidywanej dacie dostarczenia mojego zamówienia?