KuBek12 Napisano Wrzesień 19, 2020 Udostępnij Napisano Wrzesień 19, 2020 Witam, jestem zupełnie nowy w świecie Arduino, i już mam problem. Gdy chce wykonać akcję "Wypal bootloader" wyskakuję mi błąd: Arduino:1.8.13 (Windows Store 1.8.42.0) (Windows 10), Płytka:"Arduino Uno" Błąd przy wgrywaniu bootloadera. Nie wiem o co chodzi, i czy mógłbym prosić o pomoc? Pozdrawiam Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Gieneq Wrzesień 21, 2020 Udostępnij Wrzesień 21, 2020 @KuBek12 witam na forum 🙂 a możesz pokazać co i jak masz połączone? Rozumiem że Arduino UNO jest programatorem, a chcesz grać bootloader na jakąś wolną Atmegę? Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
KuBek12 Wrzesień 27, 2020 Autor tematu Udostępnij Wrzesień 27, 2020 @Gieneq generalnie to kupiłem zestaw startowy z płytką UNO i zacząłem się tym bawić. Sprawdziłem sobie jak podłączyć kabelki z płytki do Joysticka Module 1PSC. No i jak chciałem wgrać bootloader to żaden nie działał albo po jakiś 5 min wyskakiwał błąd. Więc tak jak mówiłem jestem totalnie zielony w tym temacie a chce się nauczyć, i możliwe że bootlaoader nie jest w tym mi potrzebny bo chce zrobić sobie Joystick do gry. Dzięki za pomoc z góry 🙂 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Gieneq Wrzesień 28, 2020 Udostępnij Wrzesień 28, 2020 @KuBek12 to bootloader nie jest tym czego szukasz 😉 polecam Ci lekturę kursów Arduino, żebyś nie musiał wynajdywać koła na nowo 😄 Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay
Pomocna odpowiedź