Skocz do zawartości

Niby inżynier... a nie znam się na elektronice. Jaki zestaw na start?

Michal304

Pomocna odpowiedź

Brak słów. Kończyłem pewien kierunek inżynieryjny, na którym elektronika była przez jeden semestr i prowadziła to osoba w wieku 65+ lat, która zawsze dawała te same pytania i jakoś przedmiot się zdało. Wstyd ogromny. Słyszałem pozytywne opinie na temat kursów forbot. Pytanie moje jest takie, czy polecacie ten zestaw Mistrz Elektroniki za ok. 260 zł. Nie powiem cena dość wysoka, ale czy może jednak jest to zakupy godny polecenia czy też tańszy zestaw za kilkadziesiąt złotych w zupełności wystarczy ?

Podstawy są mi potrzebne do pracy oraz ... no chciałbym coś więcej umieć w tym temacie. 

@Michal304 cześć Michał, witam na forum! Nie martw się, nie Ty jeden na studiach (niestety) nie poznałeś elektroniki w praktyce. Jednak nic straconego 🙂

Miło słyszeć, że krążą dobre opnie o naszych kursach. Jeśli chodzi o Mistrza Elektroniki to tak naprawdę jest to zestaw pakietów do 3 kursów (poziom I, poziom II i technika cyfrowa). Jeśli chcesz poznać podstawy elektroniki w praktyce to będziesz zadowolony. Rozumiem, że ~260 zł na start to nie mały wydatek, ale z drugiej strony sam piszesz, że jest to częściowo potrzebne do pracy - więc wydatek raczej z gatunku inwestycji, która szybko się zwróci 😉 Jeśli jednak nie chcesz od razu startować z takiego pułapu to możesz zamówić zestaw do kursu podstaw elektroniki, a jak się wciągniesz to dokupisz pozostałe zestawy. Pamiętaj też, że w zestawach korzystamy z popularnych elementów elektronicznych, które później spokojnie dasz radę wykorzystać w innych projektach - nic się nie zmarnuje.

Niezależnie od wybranej wersji pamiętaj, aby zaopatrzyć się jeszcze w prosty miernik uniwersalny - na start wystarczy taki za mniej niż 15 zł (odpowiedni miernik jest w polecanych akcesoriach do Mistrza). Powodzenia w eksperymentach z elektroniką!

• Lubię! 1

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!