Skocz do zawartości

Czy istnieje możliwość przeprogramowania ekranu z tamagotchi

Valdigda

Pomocna odpowiedź

Cześć wszystkim.
Po pierwsze jestem zielony, nie znam się i jestem noobem 🙂 to tyle w kwestii mojej wiedzy...

Mam pytanie czy jest możliwość przeprogramowania ekraniu z Tamagotchi?
Chodzi o to czy ktoś umiałby przeprogramować ekran wielkości 2na2 cm aby po nacisięciu jednego z przycisków, zmieniało sie to co jest wyświetlane na ekranie?

Działanie typu
Clik włącza ekran, drugie clik wyświetla np. "A", kolejne clik wyświetla się "B" kolejne clik wyświetla się "C" kolejne clik wyświetla się "D" i wyłącza się po kolejnym clik.

nie musi to być ekran z Tamagotchi - ale jak są jakieś inne tak małe ekrany którym można by było zmieniać to co jest wyświetlane to też może być, ale Tamagotchi było dość tanie na takie moje zabawy.

Ktoś umiałby coś takiego zrobić?

• Lubię! 1

@Valdigda witam na forum 🙂 Pisząc w skrócie - przebudowa gotowej zabawki raczej nie ma sensu i nie będzie możliwa. Łatwiej stworzyć samodzielnie urządzenie z wyświetlaczem typu OLED. W tym przypadku ciężko będzie jednak osiągnąć tak małe rozmiary.

Dzięki za odpowiedź, a jakie są najmniejsze, ale realne ekrany na których można było by użyć i dodatkowo żeby dołączyć do nich przycisk zmieniający to co wyświetlane?

Praktycznie na wszystkim co znajdziesz np. tutaj: https://botland.com.pl/599-wyswietlacze-oled

Możesz też poszukać jakiś gotowy moduł, który posiada mikrokontroler i wyświetlacz, np.: https://botland.com.pl/seria-atom/22515-atoms3-dev-kit-modul-deweloperski-z-wyswietlaczem-085-m5stack-c123-6972934173973.html

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony