Skocz do zawartości

Restart układu i spadek napięcia przy obciążeniu silników


krzysztof8

Pomocna odpowiedź

Autokorekta do "Np. wyobrażam sobie sytuację, że któreś z akumulatorów mają większą rezystancję wejściową i pod obciążeniem spadek napięcia na tych akumulatorach jest większy niż na pozostałych. W takim przypadku prąd z pozostałych akumulatorów będzie przepływał oprócz silników także do tych o większej rezystancji."

To niewłaściwe sformułowanie. W rzeczywistości akumulatory o mniejszej rezystancji wewnętrznej będą bardziej obciążone (będzie z nich pobierany większy prąd) niż z tych o większej rezystancji. W podanym przykładzie IR1= IR2=375 mA podczas gdy Ir3=Ir4=187,5 mA. Tym samym akumulatory o mniejszej rezystancji będą szybciej rozładowywane.

image.png

Link do komentarza
Share on other sites

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto w ~20 sekund!

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj się »

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się »
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.