Skocz do zawartości

Restart układu i spadek napięcia przy obciążeniu silników


krzysztof8

Pomocna odpowiedź

Autokorekta do "Np. wyobrażam sobie sytuację, że któreś z akumulatorów mają większą rezystancję wejściową i pod obciążeniem spadek napięcia na tych akumulatorach jest większy niż na pozostałych. W takim przypadku prąd z pozostałych akumulatorów będzie przepływał oprócz silników także do tych o większej rezystancji."

To niewłaściwe sformułowanie. W rzeczywistości akumulatory o mniejszej rezystancji wewnętrznej będą bardziej obciążone (będzie z nich pobierany większy prąd) niż z tych o większej rezystancji. W podanym przykładzie IR1= IR2=375 mA podczas gdy Ir3=Ir4=187,5 mA. Tym samym akumulatory o mniejszej rezystancji będą szybciej rozładowywane.

image.png

Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Anonim
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.