Skocz do zawartości

Moduł DY-SV17f MP3 info gdy skończył grać


nebraska

Pomocna odpowiedź

Witam 

Panowie mam do Was pytanie odnośnie MP3 pod Arduino DYSV17f szukam komendy, żeby programowo wybadal kiedy moduł skończy grać. Kopałem w bibliotece czytałem dokumentację ale za cienki jestem i nie mogę nic znaleźć. Potrzebuje tam sobie wstawić flagę żeby po skończeniu grania coś tam dalej robił.

Wiem, że pin busy jest na płytce, kiedy moduł gra jest stan 3.3V kiedy kończy jest 0.

Problem w tym, że ten pin busy jest na pinie konfiguracji CON3 który służy do wprowadzenia modułu w tryb UART i nie bardzo mi to działa dlatego szukam programowej opcji.

Znalazłam taką komendę zrobiłem coś takiego ale dalej lipa podstawiając printa nic nie pluje.

  /*
    player.checkPlayState() =
    Fail      = -1, // UART Failure, can be a connection or a CRC problem.
    Stopped   = 0,
    Playing   = 1,
    Paused    = 2
  */
  while (player.checkPlayState() == DY::PlayState::Playing) {  // as long as it is Playing we wait.
   

Serila.println("Skończył Grać");
  }

https://github.com/SnijderC/dyplayer?tab=readme-ov-file#dyplay_state_t-dydyplayercheckplaystate

Edytowano przez nebraska
  • Lubię! 1
Link do komentarza
Share on other sites

Bądź aktywny - zaloguj się lub utwórz konto!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto w ~20 sekund!

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj się »

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się »
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.