Skocz do zawartości

[Eagle] PCB


NatasRis

Pomocna odpowiedź

Hej,
nie mam pojęcia gdzie mógłbym znaleźć rozwiązanie dlatego piszę na forum. Mam problem ze świeżo zaprojektowaną płytką PCB. Nie podoba mi się, że otwory są 'ślepe'. Po przeniesieniu warstwy na laminat nie będę mógł zobaczyć miejsc do wiercenia.

Upraszczając chciałbym, żeby wszystkie pady i przelotki wyglądały tak jak te w zielonym kółku a nie niebieskim i czerwonym 😉.

Pomocy !

Link do komentarza
Share on other sites

Wygląda jak problem z zapisem. Napisz proszę kolejne kroki jakie robisz w celu przygotowania wydruku.

Po wykonaniu płytki:

1. Wyłączam wszystkie warstwy poza TOP, PADS, VIAS.

2. Wyłączam siatkę

3. Zmieniam w 'User interface' tło na białe

4. File->Export->Image

5. Wybieram: dpi - 300. monochrome

To chyba wszystko. Wersja Eagle 6.5.0

Link do komentarza
Share on other sites

Sprawa prosta wykonując export do pliku graficznego wykonujesz jakby zrzut ekranu. Nie o to chodzi. Za miast eksportować wybierz opcję drukuj. Ustaw na początku do PDF, ustaw rozdzielczość, jakość itp. Po zapisaniu powinieneś mieć rezultat którego żądasz.

  • Pomogłeś! 1
Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Sprawa prosta wykonując export do pliku graficznego wykonujesz jakby zrzut ekranu. Nie o to chodzi. Za miast eksportować wybierz opcję drukuj. Ustaw na początku do PDF, ustaw rozdzielczość, jakość itp. Po zapisaniu powinieneś mieć rezultat którego żądasz.

Faktycznie, dziekuję za pomoc 😉.

Dodatkowo zapytam, czy jeśli połączenia padów są na warstwie TOP to muszę wykonać odbicie lustrzane tej warstwy. Oraz czy mogę powielić schemat PCB przed zapisem do pdf tak by wykorzystać cały arkusz.

Link do komentarza
Share on other sites

Wygenerowany pdf

wydrukowałem na drukarce laserowej. Niestety efekt widać na poniższych zdjęciach (jedna na kartce druga na folii):

Znowu brakuje mi oznaczeń na wiercenia w kilku przypadkach. Czy ktoś miał podobny przypadek albo ma pomysł jak to wyeliminować?

Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Gość
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.