Skocz do zawartości

Problem z trzymaniem wymiarów.


majsteRantony

Pomocna odpowiedź

Witam. Otóż mam mały problem z moją drukarką. Otóż wydruki wychodzą bardzo ładnie tylko nie trzymają wymiarów. Zrobiłem prosty test plug i nie chcą się połączyć części.(http://www.thingiverse.com/thing:829416)Próbowałem już z ABS i PLA. Macie może jakieś pomysły co mógłbym zmienić w Slic3rze abym w końcu trzymały wymiary ?

Filament: efilament3d

Drukarka Reprap.

Rozbieżność: 0,4 mm

Link do komentarza
Share on other sites

Problem najprawdopodobniej nie leży w slicerze tylko firmwarze. wydrukuj kostkę np. 20x20x20mm i zmierz jej wymiary. Jeśli kostka będzie mniejsza lub większe którejś z osi to należy zmienić ilość kroków w firmwarze 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!

Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!

Gość
Dołącz do dyskusji! Kliknij i zacznij pisać...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.