Skocz do zawartości

Sprawdzenie schematu - podłączenie TB6612 do Arduino


locztek

Pomocna odpowiedź

Witam 

Próbuje zrobić arduino line followera i aktualnie czekam na części. Postanowiłem więc zrobić schemat połączeń aby po przyjściu części od razu zająć się składaniem robota.

Jako że jestem początkującym zwracam się z prośbą do Was o zerknięcie na ten schemat, wiem że nie jest on szczególnie czytelny, ścieżki mogłyby być poprowadzone inaczej ale bardziej zależy mi by dowiedzieć się czy wszystko dobrze podłączyłem i czy taka konstrukcja się nie spali 😉 Jeśli chodzi o część zaznaczoną czarną ramką to jest to mostek h TB6612FNG połączony z kondensatorami w sposób taki jak jest na płytce tutaj (ponieważ taką właśnie zamówiłem)

Tak więc jakby mógł ktoś zobaczyć i powiedzieć co zrobiłem nie tak to byłbym wdzięczny 🙂  

schemat.png

Link do komentarza
Share on other sites

Faktycznie schemat nie jest zbyt czytelny, ale coś tam widać 😉  Czy dobrze dostrzegłem, że masz połączone napięcie 5V z Arduino z napięciem podawanym na mostek, którym mają być zasilane silniki? To nie jest zbyt dobre rozwiązanie, nie możesz zasilać silników ze stabilizatora wbudowanego w Arduino. Chyba, że chcesz całość zasilić z tej "baterii" widocznej na schemacie, ale nie podałeś informacji na temat jej napięcia i trochę to podejrzanie wygląda. Jak dokładnie chcesz to zasilać i jaki prąd pobierają maksymalnie Twoje silniki?

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay