Skocz do zawartości

Wyrzutnia piłek do squasha - dobór napędu


shaughnessy

Pomocna odpowiedź

Witam

Jeśli piszę w złym dziale to proszę o przeniesienie, jednakże ten wydał mi się najbardziej odpowiedni.

Chciałbym zbudować wyrzutnię piłek do squasha aby rozszerzyć nieco swój plan treningowy jak i nauczyć się coś nieco o tworzeniu robotów. Inspiracją dla mnie były głównie projekty stworzone przez innych jak na przykład:

1) Ball launcher na instructables

2) Wyrzutnia domowej roboty z dodatkowym silnikiem do odmierzonego wyrzucania piłek

3) Prosta konstrukcja z rury PCV

Jak wspomniałem jestem zupełnie zielony w sprawach budowania tego typu konstrukcji ale jestem zdeterminowany spróbować coś z tego zrobić. Mój plan jest taki, by zbudować na początku sam mechanizm wyrzutu piłek - bez żadnych podajników (tym bardziej z odmierzanym czasem wyrzutu), bez żadnego kontrolowania zdalnego ani nic takiego - po prostu dwa silniki + dwa koła + dwie zębatki i będę podawał piłkę ręcznie. Jeśli coś wystrzeli z odpowiednią siłą to będzie można zająć się dalszym rozwojem projektu i pomyśleć o kontrolowaniu mocy silników, włącznikach, zdalnym sterowaniu, automatycznym podawaniu piłek w określonym oknie czasowym, etc.