Skocz do zawartości

Uprog AVR z Wyświetlaczem i czytnikiem SD


lisulisu6

Pomocna odpowiedź

Witam wszystkich i zwracam się z prośbą, temat nie jest nowy. Chciałem wykonać programator uprog avar ale nie w wersji smdm, tylko metodą tradycyjną czyli elementy przewlekane. Do tego chciałem zastosować dwa gotowe moduły ( moduł czytnika kart i moduł wyświetlacza nokia) Prosił bym kogoś o zastosowanie poprawek i daniu plików schemat i wzór ścieżek  format Eagle. Ja w projektowaniu schematów i płytek nie mam doświadczenia. Dziękuję  

nokia.jpg

mikroSd.jpg

pcb 1.1.zip

Link do komentarza
Share on other sites

Akurat Eagla nie mam, a mógłbyś wrzucić zdjęcia schematu? albo zrób screenchota, eksport do PNg albo PDF, tak by było widać przynajmniej wartości elementów.

Do czego za służyć wyświetlacz i czytnik w programatorze? 

Link do komentarza
Share on other sites

Przejrzałem schemat, widzę że wpinasz się do wyprowadzeń zewnętrznego oscylatora. Może jednak będziesz chciał dodać zewnętrzny? Masz tam 2 wolne wyprowadzenia, może lepiej tam pociągnij te linie.

Druga sprawa to że chyba pomyliłeś się, bo jenda z ww. lini idzie na pin ChipSelect w czytniku kart SD - OK, ale druga idzie na VCC LCD... No to już nie ok. Jeżeli linia ta ma służyć jako ChipSelect to na pewno nie tak 😄 nie wiem który z pinów wyświetlacz to CS, ale na pewno jakoś się da.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay