melonikq Napisano Styczeń 31, 2022 Udostępnij Napisano Styczeń 31, 2022 witam mam problem z licznikiem od e36 zgrałem oprogramowanie na arduino nano i licznik stoi miał ktoś taką przypadłość z góry dziękuję
Gieneq Luty 1, 2022 Udostępnij Luty 1, 2022 @melonikq witam na forum Może opisz trochę szczegółowiej problem, dodaj zdjęcie. Szczerze to bym się nie domyślił o co pytasz, bo nie interesuję się BMW (jeżeli o to chodzi). Na forum o elektronice licznik może kojarzyć się z układem elektronicznym, miernikiem, a z tego co się domyślam pytasz o zegar/predkościomierz z auta.
melonikq Luty 1, 2022 Autor tematu Udostępnij Luty 1, 2022 Tak chodzi o licznik samochodowy kupiłem arduino Nano klona płytki podłączyłem wszystko jak na schemacie i zagrałem oprogramowanie a licznik stoi
Gieneq Luty 1, 2022 Udostępnij Luty 1, 2022 @melonikq nie znam się, ale może ten temat pomorze. Pamiętam że było tego sporo na forum. Skorzystaj z wyszukiwarki szukając hasła "licznik' albo "zegar" 1
Gość Luty 1, 2022 Udostępnij Luty 1, 2022 Możesz mi wyjaśnić dlaczego nano nie jest podłączone do napięcia +5V na pinie 5V lub do +12V!!! na pinie VIN .Jeśli nie podłączyłeś nano do zasilania to trudno by licznik działał.Schemat jest ciutkę niedokończony.Podłącz U a być może to coś zadziała.
Gość Luty 1, 2022 Udostępnij Luty 1, 2022 Z drugiej strony te połączenia na tych kabelkach są bardzo niepewne i po pewnym,dość krótkim czasie(wstrząsy) licznik powinien przestać działać.I jeszcze jedno czy napięcia wychodzące z tych gniazd są do 5V czy też są większe.Jeśli są większe to arduino nano ulegnie uszkodzeniu.Zanim włączysz sprawdź jak wysokie są napięcia przychodzące do arduino.
melonikq Luty 1, 2022 Autor tematu Udostępnij Luty 1, 2022 Szymonw masz może discorda to byś mi to wytłumaczył