Skocz do zawartości

Podajnik karmy z wykorzystaniem ardulino uno i serwo sg90


pocjan

Pomocna odpowiedź

#include <Servo.h>

Servo myservo;  // create servo object to control a servo
// twelve servo objects can be created on most boards

int pos = 0;    // variable to store the servo position

void setup() {
  myservo.attach(9);  // attaches the servo on pin 9 to the servo object
}

void loop() {
  for (pos = 0; pos <= 180; pos += 1) { // goes from 0 degrees to 180 degrees
    // in steps of 1 degree
    myservo.write(pos);              // tell servo to go to position in variable 'pos'
    delay(15);                       // waits 15 ms for the servo to reach the position
  }
  for (pos = 180; pos >= 0; pos -= 1) { // goes from 180 degrees to 0 degrees
    myservo.write(pos);              // tell servo to go to position in variable 'pos'
    delay(15);                       // waits 15 ms for the servo to reach the position
  }
}

Witam, zaznaczam że jestem zielony z programowania, potrzebuję zmodyfikować załączony kod , aby po naciśnięciu przycisku ramię robiło obrót pełny 0-180-0  a następnie  zatrzymywało się w poz. 0, sterowanie proste włącz/wyłącz, po wyłączeniu ramię w poz. 0.

 

1.jpg

2.jpg

Edytowano przez pocjan
zmiana treści
Link do komentarza
Share on other sites

@pocjan witam na forum 🙂 Chętnie pomożemy, ale powiedz na czym dokładnie utknąłeś? Co dokładnie masz na myśli pod hasłem włącz/wyłącz - będziesz odłączał urządzenie od prądu, czy będzie ono włączone cały czas, a ruch ma się odbywać po naciśnięciu przycisku?

Link do komentarza
Share on other sites