pocjan Napisano Listopad 24, 2022 Udostępnij Napisano Listopad 24, 2022 (edytowany) #include <Servo.h> Servo myservo; // create servo object to control a servo // twelve servo objects can be created on most boards int pos = 0; // variable to store the servo position void setup() { myservo.attach(9); // attaches the servo on pin 9 to the servo object } void loop() { for (pos = 0; pos <= 180; pos += 1) { // goes from 0 degrees to 180 degrees // in steps of 1 degree myservo.write(pos); // tell servo to go to position in variable 'pos' delay(15); // waits 15 ms for the servo to reach the position } for (pos = 180; pos >= 0; pos -= 1) { // goes from 180 degrees to 0 degrees myservo.write(pos); // tell servo to go to position in variable 'pos' delay(15); // waits 15 ms for the servo to reach the position } } Witam, zaznaczam że jestem zielony z programowania, potrzebuję zmodyfikować załączony kod , aby po naciśnięciu przycisku ramię robiło obrót pełny 0-180-0 a następnie zatrzymywało się w poz. 0, sterowanie proste włącz/wyłącz, po wyłączeniu ramię w poz. 0. Edytowano Listopad 24, 2022 przez pocjan zmiana treści
Treker (Damian Szymański) Listopad 24, 2022 Udostępnij Listopad 24, 2022 @pocjan witam na forum Chętnie pomożemy, ale powiedz na czym dokładnie utknąłeś? Co dokładnie masz na myśli pod hasłem włącz/wyłącz - będziesz odłączał urządzenie od prądu, czy będzie ono włączone cały czas, a ruch ma się odbywać po naciśnięciu przycisku?