Skocz do zawartości

Zakup Drukarka 3d wymiar


trupek56

Pomocna odpowiedź

Witam,

 

Poszukuję drukarki o jednym określonym wymiarze. Mianowicie chodzi o szerokość, która nie może przekroczyć 380mm (chodzi o całkowitą szerokość).

Wszystkie drukarki jakie przeszukiwałem mają niestety ten wymiar 400-410mm, a stół roboczy potrafi być między 220mm do 300mm bez zmiany szer. całkowitej.

 

Prosiłbym o poradę, jestem dosłownie laikiem w temacie druku 3d, jednak sam temat mnie interesuje jako majsterkowicza/nałogowego zbieracza :P.

 

Jeżeli chodzi o wskazany wymiar, to oczywiście mógłbym większą, jednak musiałbym ją podnieść na określonym miejscu. Jest to rozwiązanie, jednak dla mnie każda przestrzeń użytkowa ma znaczenie, a ta byłaby bez przeznaczenia :)

 

Proszę o pomoc. Przejrzałem już Anet A3, Ender 3, Artillery Hornet, Artillery Sidewinder X2 i niestety żadna z przyzwoitym stołem roboczym o w miarę przystępnej cenie (dla laika) niestety wymaga dołożenia "przestrzeni nieużytkowej".

 

Dzięki za pomoc z góry :)

Link do komentarza
Share on other sites

jeszcze znalazłem drukarkę Artillery Genius Pro, która już wymiarem bardziej pasuje 🙂 Jeżeli są jacyś użytkownicy (lub osoby które znają tą drukarkę) to również proszę o opinie 🙂 Cena jak widać po przykładach: ok 1000zł ale parę stówek nie stanowi problemu 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

Zależy co chcesz drukować. Z autopsji wiem, że bardzo rzadko drukuje się przedmioty, które mają więcej niż 15-18cm w najdłuższym wymiarze, a takie parametry spokojnie spełniają małe bedslinger'y. Np. Kingroon KP3S.

Zależy też czy szukasz drukarki, która drukuje czy drukarki, przy której chcesz popracować by drukowała... W pierwszym przypadku raczej bym nie oszczędzał, ale jeżeli masz czas to spokojnie druga opcja wchodzi w grę... Przy chińskim sprzęcie warto być i mieć pod ręką gaśnicę, bo nigdy nie wiadomo co tam się stanie, o ile nie sprawdzisz wszystkiego sam, bo kontrola jakości istnieje tylko na papierze.