Skocz do zawartości

Problem z połączeniem ESP z generatorem wysokich napięć

Krzysztof_kl
Wiadomość dodana przez Treker,

Uwaga! Projekty z generatorami wysokiego napięcia (i nie tylko) mogą być groźne dla życia i/lub zdrowia. Odradzamy osobom początkującym eksperymentowanie z tego typu urządzeniami.

Pomocna odpowiedź

Część. Mam problem z projektem. Chce zrobić budzik który bedzie kopał prądem aby mnie obudzić. Korzystam do sterowania całym układem Esp 32 wroom z modułem wifi i Bluetooth. Jestem początkującym elektronikiem i zatrzymałem sie na etapie sterowania generatorem wysokich napięć. Esp wysyła 3.3 V i okolo 0.04 A kiedy generator potrzebuje więcej Amperów niz daje Esp. Na początku próbowałem użyć tranzystora i baterii 18650 7800 Ah 3.7 V jako zasilania generatora, ale albo nie potrafię używać tranzystora albo to po prostu nie działa. Teraz zakupiłem Przekaźnik SRD-03VDC-SL-C ale on potrzebuje min. 120 mA natężenia sterującego kiedy tak jak juz mówiłem Esp daje okolo 40 mA. Czy wie ktos jak mogę zwiększyć samo natężenie tak żeby Esp sterowalo jakby tym przekaźnikiem bądź ma ktos inne rozwiązanie jak to zrobić?

• Nie zgadzam się! 2

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay