Skocz do zawartości

Politechnika Wrocławkska


ridzi

Pomocna odpowiedź

Ciężko mi cokolwiek powiedzieć, ponieważ sam studiuję we Wrocławiu. Uważam jednak, że na terenie kampusu jest zdecydowanie większy dostęp do wszelkiego rodzaju sprzętu oraz laboratoriów (ludzie studiujący poza Wrocławiem również mają zajęcia na terenie PWR jednak dużo rzadziej). W dodatku jeżeli chcesz rozwijać swoje zainteresowania możesz aktywnie uczestniczyć w jednym z kilkudziesięciu działających kół naukowych, co może być problemem w przypadku ośrodków zamiejscowych.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Ja raczej jak już pójdę na Budowa Maszyn..., do Legnicy mam najbliżej lecz też mi się wydawało tak jak napisałeś że gorszę zaplecze jest.

Link do komentarza
Share on other sites

Jako absolwent filii w Jeleniej Górze mogę wypowiedzieć się co nie co w temacie.

Studiowanie na filii ma wiele plusów i minusów. Wymienię je:

+Zwarta i nie liczna grupa

+Wszystkie zajęcia w jednym miejscu

+Wykładowcy zawsze mają czas dla studentów bo jak już przyjadą to muszą czekać na transport powrotny więc można do nich chodzić na konsultacje.

+Wykładowcy przyjeżdżający na filie są z reguły ich stałymi bywalcami, są wyluzowani, nie śpieszą się i bardzo dobrze znają się ze studentami.

+Rewelacyjna atmosfera małego kampusu, na którym wszyscy się dobrze znają.

+Sympatyczny dziekanat, w którym panie zawsze są pomocne i mają czas dla studenta