Skocz do zawartości

Pomoc przy budowie robota.


komaros

Pomocna odpowiedź

Witam. Chciałbym zbudować wraz z moim kolegą robota. Miałby on służyć do mieszania kostki rubika ( nie układania). Chodzi o to, że mieszanie staje się męczace na dłuższą metę i chcemy zbudować małego robota który będzie podłączany pod USB i po zmierzeniu w komputerowym timerze czasu wkłada sie kostkę, zostaje ona wymieszana zgodnie z algorytmem z programu ( są tam literki np. U to góra itd.) Nie musiałby sam nic obliczać gdyż korzystałby z procesoru komputera. Jestem z Łodzi mam 16 lat i nigdy jeszcze nic nie robiłem w kwestiach robotyki. Jestem zielony. Czy wogóle ktoś ma pomysł jak to zrobić i czy wogóle da się zrobić? Czy jest ktoś z łodzi kto mógłby mi pomóc za jakąś opłatą?

Link do komentarza
Share on other sites

Widziałem takiego robocika z lego mindstorms, ale on układał kostkę.

Szło by takiego robota zrobić, jak byś go zaprogramował jakie ruchy ma wykonywać.

Zobacz sobie właśnie na yt jak działa taki robocik co układa, a później możesz pokombinować.

Ale jeśli jesteś początkujący to wątpię żebyś coś takiego zrobił.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Szło by takiego robota zrobić, jak byś go zaprogramował jakie ruchy ma wykonywać.