Skocz do zawartości

Połączenie Green Bota z uniwersalnym programatorem mikrokontrolerów AVR.


creative7

Pomocna odpowiedź

Witam 😉 Właśnie rozpocząłem naukę w technikum mechatronicznym chociaż na razie jestem zielony w dziedzinie robotyki jednak chciałbym zacząć "domową praktykę". Mam zamiar kupić Green Bota do samodzielnego montażu. Wiem że aby go programować potrzebuję programator więc znalazłem także Uniwersalny programator mikrokontrolerów AVR. I tu jest moje pytanie: czym połączę mikrokontroler z programatorem ? Czy potrzebny kabel znajdę w zestawie jednego lub drugiego "sprzętu" ? Proszę także o jakieś porady co do tego robota. Dużo o nim czytałem i myślę że nadaje się on do nauki robotyki i programowania.

Link do komentarza
Share on other sites

Nie lepiej zacząć od czegoś bez mikrokontrolera ? chociażby słynny waldemar światłolub https://www.forbot.pl/forum/topics20/dla-poczatkujacych-jak-zrobic-robota-od-zoltodzioba-do-pierwszego-robota-w-dwa-tygodnie-vt1096.htm

w sklepie Botland masz zestaw wszystkich elektronicznych części do jego budowy

http://botland.com.pl/49-zbuduj-robota

Dodatkowo jest tam też zestaw części do budowy robota z UC, którym możesz się zająć później.

https://www.forbot.pl/forum/topics20/przepis-na-robota-w-pelni-programowalny-line-follower-vt2356.htm

Oprocz tych zestawów potrzebujesz też silniki z przekladniami ( je też można kupić w tym samym sklepie)... No i jeszcze kola 😋 też do kupienia tam albo gdzie indziej albo do zrobienia samemu.

Zaplecze techniczne jest opisane w tych tematach więc najpierw je przejrzyj czego dokładnie potrzebujesz

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie