Skowron93 Napisano Marzec 13, 2012 Udostępnij Napisano Marzec 13, 2012 Witam. Po zabawie z atmegą8 chciałbym się przesiąść na coś lepszego, atmegę32. Studiuję podłączenie i jej działanie, na wielu schematach widzę kwarc. Tu pojawia się poje pytanie: Czy kwarc jest konieczny? Jakiego powinienem użyć i czym się różnią? Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
bartek1333 Marzec 13, 2012 Udostępnij Marzec 13, 2012 Po zabawie z atmegą8 chciałbym się przesiąść na coś lepszego, atmegę32. Już ci nie wystarcza? Zrobisz jak zechcesz, ale może najpierw dobrze zapoznać się z wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi - I2C, SPI, UART, ADC, PWM, asynchroniczny timer2 i inne funkcje timerów itp. Jak te poznasz to na pewno szybciej i prawie bezproblemowo przesiądziesz się na inny AVR. Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Armir Marzec 13, 2012 Udostępnij Marzec 13, 2012 Każdy avr jest prawie taki sam. Różnice poza ilością pinów są minimalne. Każdy ma wbudowany generator i nie potrzebuje do pracy kwarcu. Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Skowron93 Marzec 13, 2012 Autor tematu Udostępnij Marzec 13, 2012 Po zabawie z atmegą8 chciałbym się przesiąść na coś lepszego, atmegę32. Już ci nie wystarcza? Zrobisz jak zechcesz, ale może najpierw dobrze zapoznać się z wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi - I2C, SPI, UART, ADC, PWM, asynchroniczny timer2 i inne funkcje timerów itp. Jak te poznasz to na pewno szybciej i prawie bezproblemowo przesiądziesz się na inny AVR. Nie mówię że wszystko już umiem obsłużyć itp itd, po prostu planuję pewien projekt, potrzebna mi masa pinów i więcej pamięci, dlatego chcę użyć atmegi32 :] Link do komentarza Share on other sites More sharing options...