Skocz do zawartości

Problem z kompilacją programu


miccaldo

Pomocna odpowiedź

Witam, staram się skompilować program z diodą, z kursu https://www.forbot.pl/forum/topics20/szybki-start-z-winavr-vt513.htm, robię niby wszystko dobrze, kilka razy powtarzałem ale za każdym razem wywala błąd:

> "make.exe" all

make.exe: *** No rule to make target `all'. Stop.

> Process Exit Code: 2

> Time Taken: 00:01

Podejrzewam że jest to banalna sprawa, ale jestem jak na razie zielony w programowaniu, więc proszę o pomoc co mam z tym zrobić, gdyż nie pozwala mi to iść dalej:)

Pozdrawiam.

Link do komentarza
Share on other sites

Lub Eclipse... Na początku tez mi przysporzyła problemów ale teraz jest miód malina i z niczym się nie bawię. Skoro jesteś początkujący w programowaniu to pewnie boisz się innych nowości niż ta którą właśnie poznajesz ;] Też tak miałem i żałuję🙂

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

No bo ja w sumie ustawiam w mfile tak jak ma być, później nadpisuję plik... Muszę z tym pokombinować, a jak nie wyjdzie to zainstaluję jeden z tych powyższych programów:)

Edit: Ok, problem był taki że nadpisywałem plik Mfile, zamiast zapisać w katalogu:)

Link do komentarza
Share on other sites

albo kupić arduino i zapomnieć o problemach (w ogóle) 😉

... i nie umieć zaprojektować porządnie urządzenia od podstaw - każdy kompromis ma swoje wady i zalety 🙂

Oczywiście Arduino jest fajne - tego nie podważam.

Link do komentarza
Share on other sites

albo kupić arduino i zapomnieć o problemach (w ogóle) 😉