Skocz do zawartości

Trudne początki,problem z doborem lektur dla początkującego,idącego w stronę robotyki i C++


Chudziak

Pomocna odpowiedź

Witam,to mój piewszy post na form,wiec jesli pomylilem dzialy to przepraszam.

Mozna powiedziec ze w elektronice jestem kompletnie zielony,a w informatyce(programowaniu w C++) znam podstawy itp. Potrafię napisać jakiś program,ale bez rewelacji. Pragnę iść bardziej w stronę robotyki i informatki(zdecydowanie wolałbym poznawać C++).Szukałem forum,ale nigdzie nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi(Moze za sałbo sie rozglądałem,kto wie?) Poczytałem też trochę w internecie i stwierdziłem ,że idealnymi lekturami dla mnie(kompletnego zerowca) będą

BUDOWA ROBOTÓW DLA POCZĄTKUJĄCYCH D. Cook

oraz

Symfonia C++ Standard. Tom 1 i 2 2008 J. Grębosz

Co sądzicie o takim zestawieniu?Coś byście dodali/zamienili?

PS. Przeczytałem https://www.forbot.pl/forum/topics33/przydatna-literatura-vt2846.htm i większość podwieszonych tematów na forum 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

Piszesz, że chcesz "iść bardziej w stronę robotyki", hm... Robotyka z prawdziwego zdarzenia to nie tylko kupno jakiegoś gotowego "Arduino", paru części i składaniu tego wszystkiego na podstawie schematów. Tu masz do czynienia z wiedzą z elektrotechniki, elektroniki, mechaniki, itd. Oczywiście nie każdy musi wszystko dobrze umieć, ale podstawy warto znać. To później procentuje. Sam jestem baaardzo początkującym w robotyce, na razie czytam, może za jakiś czas zabiorę się za jakiś fajny projekt, ale do rzeczy.