Popularny post Qitr Napisano Luty 28, 2021 Popularny post Udostępnij Napisano Luty 28, 2021 CUDA na kiju (a nawet GPU) cz. 3 Wstęp W części drugiej artykułu stworzyliśmy szkielet programu do mnożenia macierzy oraz prototyp funkcji jądra wykonującej iloczyn skalarny wiersza macierzy A i kolumny macierzy B czyli pojedynczy element macierzy wynikowej C. W tym artykule pójdziemy krok dalej to znaczy wreszcie napiszemy program na GPU. Będzie to od nas wymagało zmian w funkcji matmul, wywołującej jądro oraz wewnątrz samego jądra. Rozpoczniemy od najprostszej wersji programu implementując po prostu to co robił program CPU na procesorze graficznym i z czasem będziemy ją sobie komplikować za każdym razem sprawdzając jakie przyspieszenie względem wersji CPU uzyskaliśmy. Nie ma co już dłużej zwlekać. Lecimy z tematem 😊. Treść artykułu została usunięta, ponieważ użytkownik publikujący ten poradnik wykorzystał w nim materiały, do których nie posiadał odpowiednich praw. Usunięcie nastąpiło na prośbę autora zapożyczonych materiałów. 5 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Treker (Damian Szymański) Marzec 1, 2021 Udostępnij Marzec 1, 2021 @Qitr dziękuję za kolejny ciekawy artykuł, wpis został zaakceptowany, więc jest już widoczny publicznie 🙂 1 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Popularny post Qitr Marzec 1, 2021 Autor tematu Popularny post Udostępnij Marzec 1, 2021 32 minuty temu, Treker napisał: @Qitr dziękuję za kolejny ciekawy artykuł, wpis został zaakceptowany, więc jest już widoczny publicznie 🙂 Dziękuję za pozytywny odzew. Mam nadzieję, że znajdą się forum osoby zainteresowane CUDownymi programami. 4 Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Pomocna odpowiedź
Dołącz do dyskusji, napisz odpowiedź!
Jeśli masz już konto to zaloguj się teraz, aby opublikować wiadomość jako Ty. Możesz też napisać teraz i zarejestrować się później.
Uwaga: wgrywanie zdjęć i załączników dostępne jest po zalogowaniu!