BaxterJR Napisano Kwiecień 13, 2021 Udostępnij Napisano Kwiecień 13, 2021 Niedawno zmieniłem prędkość Wi-Fi z 2.4 na 5 ghz w domu i dziś podłączyłem malinkę i niestety nie wykrywa sieci ? czy to może być przyczyna? ewentualnie jak to zmienić jestem początkujący. Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Gieneq Kwiecień 14, 2021 Udostępnij Kwiecień 14, 2021 @BaxterJR a masz do tego podpięty monitor? Jak nie, to popróbuj podłączyć raz przed starem, raz w czasie startu - u mnie kiedyś to miało spore znaczenie. Oczywiście aktualizacja. Spróbuj zmienić rozdzielczość ekranu. Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Overwatch Kwiecień 14, 2021 Udostępnij Kwiecień 14, 2021 (edytowany) Nie napisałeś z którą malinką masz problem. Nie każda malinka obsługuje 5GHz. Sprawdź chociażby tutaj: https://socialcompare.com/en/comparison/raspberrypi-models-comparison Jeśli twoja malinka nie ma 5GHz to może w routerze będziesz mieć opcję stworzenia dodatkowej sieci 2,4GHz i do niej się podłączysz. Edytowano Kwiecień 14, 2021 przez Overwatch Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
BaxterJR Kwiecień 14, 2021 Autor tematu Udostępnij Kwiecień 14, 2021 Raspberry Pi 3 B +. Obsługuje 5G. Spróbuję zmienić rozdzielczość ekranu i aktualizację Cytuj Link do komentarza Share on other sites More sharing options...
Polecacz 101 Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę. Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay! • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny • Usługa projektowania PCB na zlecenie • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber Zobacz również » Film z fabryki PCBWay